חדש על המדף

פורסם בתאריך: 6.3.22 20:16

לקראת הקיץ סנפרוסט, מרחיבה את סדרת ה-Smoothies הפופולארית ומשיקה במהדורה מוגבלת מיקס פירות עם פיטאיה להכנה ביתית קלה ומהירה של שייקים טעימים ומזינים ללא תוספת חומרים משמרים וצבעי מאכל.

לראשונה בארץ: טחנת "קמח הארץ" משיקה אקווהפאבה מוכנה שמשמש כתחליף צמחי וטבעוני לקצף ביצים – ליצירת מיונז, מרנג, עוגות, קרמבו, מוס ועוד.

חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של מותג הבית האיכותי UNIQUE. בין הטעמים: קרם בואנו,ציפוי DIP קרמל מלוח,קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות ועוד.

אסם-נסטלה נכנסת לתחום הבצק המצונן עם מותג חדש: אסם בונז'ור ומשיקה סדרת בצקים מצוננים לאפייה מיידית: בצק עלים מצונן ובצק לפיצה לחוויית אפיה ביתית, טעימה שתשדרג בקלות כל ארוחה.

Schweppes עם בשורות מופחתות סוכר עבור שני מוצרים אהובים -שוופס ביטר למון לייט ושוופס מוחיטו ללא סוכר.

אסם-נסטלה עם מוצר חדש: פתיבר אצבעות שוקולד – אצבעות ביסקוויט פתיבר פריך עם שכבת שוקולד חלב במילוי קרם חלב עשיר.

לקראת חג הפורים, אסם-נסטלה משיקה מהדורה מיוחדת של ערגליות ומשיקה את ערגליות במילוי פונץ' בננה: מילוי אחד המשלב מיקס של 2 טעמים, פונץ ובננה.

לאחר ההצלחה המסחררת של קרמוגית במילוי קרם בייגלה מלוח, אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת קרמוגית למקומות מפתיעים ומשיקה את קרמוגית במילוי קרם במבה אדומה.

מותג השוקולד הצעיר והבועט בעולם מגיע לישראל -טוני'ס שוקולונלי: מותג השוקולד ההולנדי שיימכר בארץ בחמישה טעמים: שוקולד חלב, חלב עם אגוזי לוז, שוקולד חלב עם שקדים ודבש, שוקולד מריר 70% ושוקולד מריר עם שקדים ומלח.

"פסטה ריקו" משיקה סדרת פסטה פרמיום טרייה במילוי בשר: טורטליני ראגו, טורטליני עוף ואניולוטי ראגו.

זיתא, המותג המתמחה בייצור שמן זית כתית מעולה וזיתי מעדניה איכותיים, ממשיך את הצלחת סדרת זיתי המעדנייה ומשיק זיתים מתובלים חדשים וזיתים מזנים מיוחדים

זוגלובק מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום האיכותיים עם חדשנות עסיסית במיוחד – צלעות אסאדו מעושנות.

לקראת פורים משיקה מבשלת הבוטיק קלוצמן את מארז "קלוצמן קון לימון" הכולל בירות וסירופ הדרים להכנת קוקטיילים.

רשת הגלידריות האיכותית "וניליה" ויבואנית המזון "ויליפוד" משלבים כוחות כדי להביא לצרכן הישראלי שילוב ישראלי-דני ייחודי, מתוק ומשובח."כבר לא צריך לחכות לחורף כדי ליהנות מטעם של קרמבו," אמר אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה. "גלידת תן-בו  מיוצרת במהדורה מוגבלת ותהיה זמינה  בסניפי הרשת בתקופה הקרובה"

המותג Oral-B, משיק את משחת השיניים החדשה והמתקדמת ביותר בטכנולוגיית הלבנה ונשימה נקייה בריח וטעם מנטה ונענע השומרים על רעננות לאורך זמן.

INDOLA משיקה את הסדרה החדשה של BLOND EXPERT – הסדרה מורכבת ממגוון מוצרים מקצועיים לשימוש במספרות : גווני פסטל, צבעים מבהירים, בוסטרים ואבקת הבהרה.

ג'ל נוגדי החמצון RESERVE מבית JEUNESSE GLOBAL מסייע להגנה הטבעית של הגוף.טעמו של הג'ל מתוק מטבעו בזכות המרכיבים הטבעיים אותם הוא מכיל, כאשר לכל אחד מהרכיבים תכונות תזונתיות והגנתיות שונות.מומלץ לצרוך יחידה אחת של ג'ל ביום.

כריסטיאנו רונלדו משיק את הניחוח החדש בסדרת הבשמים האהובים שלו והפעם, מזמין אותנו לחזור אתו למקורות, למקום בו הכל התחיל.

מותג החיתולים "בייביסיטר" המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, משיק חיתול חדש לרך הנולד במידות 1 ו-2, המותאם לחודשים הראשונים של התינוק. לאחר תהליך פיתוח ארוך ומוקפד, בו לקחו חלק הורים רבים והכל בכדי להעניק חיתול שיענה על הצרכים והדרישות של הורה מחתל בישראל, נולד החיתול החדש, שמציע להורים מחתלים מוצר במחיר נגיש.

סדרת האטמים החדשה של חברת PHONAK, סרניטי (Serenity), המשווקת בארץ על ידי רשת "שטיינר מכשירי שמיעה", מציעה מגוון של אטמים רב פעמיים בהתאמה מושלמת למגוון שימושים כגון: אטמים לשמירה על שקט בזמן העבודה, אטמים למוזיקאים, אטמים לאנשי כוחות הביטחון ואטמים לשינה טובה יותר.

 

חברת אנרג'ים ספורט, יבואנית ציוד הכושר והספורט הגדולה בישראל, משווקת דלגית קפיצה לקופצים מתחילים, העשויה מכבל סיליקון, ידיות פלסטיק קלות לאחיזה ובעלת מונה מובנה הסופר את מספר הקפיצות בזמן האימון. הדלגית מתאימה לכל הגילאים ולאימוני כושר יומיומיים בבית ובחוץ.

מטהר האוויר של החברה השוויצרית צפטר,ידוע בעולם באיכותו הגבוהה לסנן וירוסים וחיידקים דוגמת קוביד 19, למסנן 5 שנות אחריות ,שטח הניקוי  שלו הוא לפחות 120 מ"ר{לא רק גודל חדר אלא כל חלל הסלון והכניסה או אם הדירה אינה עולה על 120 מ"ר אזי לכל שטחה} עוצמת הרעש לא עולה על 21 דציבלים, נבדק במעבדה ניטרלית באירופה לסינון וירוסים דוגמת קוביד 19 ואף סארס. בשל רמת הסינון הגבוהה של המסנן מתאים גם לסובלים מאלרגיות ,אסטמה , בעיות נשימתיות ואלרגיות שונות כתוצאה מאוויר מזוהם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר