חדש על המדף

פורסם בתאריך: 2.7.22 15:08

תנובה, משיקה לראשונה את יופלה שייק- Yoplait SHAKE סדרת שייקים על בסיס חלב, חיידקי יוגורט ו-30% פרי. הסדרה מגיעה בכוסות של 230 מ"ל עם פתח מותאם לשתייה ומכסה , מכילה את אחוז הפרי הגבוה ביותר מבין משקאות החלב, וכוללת שילובי פירות בכוסות אישיות: בננה, מנגו, תפוז, גזר וצ'יה,  מנגו, בננה, פסיפלורה והל, בננה, אננס וקוקוס ובננה, קיווי ותפוח

מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב לראשונה לקטגוריית המתוקים ומשיק תחת המותג SWEET POOF סדרת מוצרים חדשה – 'ענני שוקולד'.מדובר בחטיף תירס מצופה שוקולד, הכולל שני טעמים – שוקולד חלב ומיקס של שוקולד לבן וחלב.

אסם-נסטלה מחזירה לקראת הקיץ את בייגלה "שטוחים" שומשום בטעם ביסלי גריל – המהדורה חזרה למדפים לאחר שהתקבלו פניות רבות של צרכנים בבקשה להחזיר את המהדורה האהובה.

תלמה מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה טעם חדש – תפוח וקינמון. הגרנולה החדשה מכילה כ-25% חלבון והיא מצטרפת אל שני המוצרים הקיימים גרנולה בתוספת אגוזים וגרנולה בתוספת שקדים וחמוציות.

מלטיזרס, כדורים פריכים מצופים בשוקולד חלב.הוצע עד עכשיו ברשתות השיווק בישראל באריזות אישיות של 38 גרם לפינוק אישי. כעת, הוא מגיע גם באריזה גדולה 135 גרם, אריזה שאותה ניתן לאכול יחד עם משפחה או חברים. לאריזה מצורפת מדבקת סגירה המאפשרת שימוש חוזר.

מותג העוגיות והוופלים "מן" יצאו במהלך אסטרטגי של הגדלת מגוון המוצרים שמציעה החברה בקטגוריה של וופלים ועוגיות ללא תוספת סוכר. בימים אלה משיקה מן קוביות ופל מינימן ללא תוספת סוכר, בטעם השוקולד המוכר והטעים של ופלים מן.

 

תנובה,מרחיבה את פעילותה בקטגוריית תחליפי החלב, ומשיקה לראשונה ארוח-טופו: טופו בטעם טבעי שיכלול באריזה רוטב לבישול ולהקפצה של הטופו  – לבד או כחלק מתבשיל. בשלב ראשון הסדרה תכלול שני טעמים אסיאתיים: רוטב קרם קוקוס וקארי, ורוטב סצ'ואן.

לאור ההצלחה של סדרת משקאות Fruit&Veg, מצטרף לסדרה טעם חדש : תפוח חמוציות אוכמניות גם הוא מבטיח, כמו כל סדרת Fruit&Veg, הנאה מושלמת בדרך הקלה והנוחה מכל הטוב שבפירות ובירקות.  ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

דיפלומט משווקים בימים אלו את המותג CIRIO – מותג עגבניות איטלקי. צ'יריו מתמחה במוצרי מזון איכותיים, בעיקרם שימורים המבוססים על 100% עגבניות איטלקיות, כמו למשל מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבי פסטה- כולם מעגבניות טריות אשר הבשילו על קרקעות שטופות שמש בשדות איטליה, נקטפו בשיאן ועובדו תוך 24 שעות.

 

אריאלה אמרוסי קוסמטיקאית מובילה מעל 35 שנה בתחום היופי והאסתטיקה משיקה סבון פנים לניקוי יסודי לעור שמנוני עם פורמולה ייחודית המסייעת בהפחתת שומן עודף בעור הפנים. התכשיר מסיר את תאי העור המתים הסותמים את הנקבוביות וגורמים להתפרצות של אקנה. בזכות השילוב של חומצה סליצילית, גליקולית ולקטית, העור מקבל בוסט של לחות ולאחר השימוש העור נותר נקי וקורן.

 

קלרינס, מותג טיפוח העור היוקרתי מספר 1 באירופה משיק: מייק אפ SKIN ILLUSION VELVET, פריימר הכולל הגנת SPF ומסקרה Supra Lift & Curl Mascara

SKIN ILLUSION VELVET- לאור ההצלחה הגדולה של המייק אפ המטפח האייקוני של קלרינס- SKIN ILLUSION קלרינס ממשיכים עם ההצלחה בגימור מאט. מייק אפ למראה מאט המטפח את העור, מכיל מרכיבים הקיימים במוצרי הטיפוח, ומתהדר במרקם קל וטבעי.

במיוחד לקיץ, כבסיס לאיפור קלרינס משיקה פריימר הכולל הגנת SPF30 ומשלב 2 תועלות: מסייע לשיפור עמידות האיפור ומסייע להגן על העור מפני קרני השמש. מרקם רענן וקל המתמזג בצורה מיטבית עם העור ומסייע למראה עור קורן וחלק. מכיל תמצית שושן ים המסייעת לשמירת הלחות בעור למשך 24 שעות.

ארקוסטיל מותג כלי הבית המוביל בישראל בבעלותה של חברת מילניום מרקטינג מציג: בקבוק נירוסטה תרמי מעוצב השומר על הטמפרטורה למשך כ-24 שעות. הבקבוק התרמי הינו בקבוק שתייה רב פעמי מלא בסטייל  המגיע במגוון עצום של  צבעים ועיצובים שיתאים גם לריצה וגם סתם לעבודה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר