הרחקת יונים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock
הרחקת יונים בחולון. תמונה ממאגר Shutterstock

הרחקת יונים: הסודות של המובילים בתחום

הרחקת יונים מקצועית וטובה נמדדת ביעילות שלה לטווח הארוך (לפחות שנה). לכן, מרחיק יונים שלא נותן לכם אחריות בעצם פותר את הבעיה רק באופן זמני. על מנת להבטיח לכם שקט, צירפנו מספר מרחיקי יונים שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 3.3.19 12:50

אנחנו אוהבים יונים לאור העובדה שהאסוציאציה הראשונה שעולה לנו לגביהם זה סמל שמלווה את התרבות הישראלית כבר שנים רבות – יונה עם עלה של זית.

מקורו של סמל זה נמצא בספר בראשית בו מתוארת היונה שנשלחה על ידי נח בתום המבול למצוא יבשה וחזרה עם עלה של זית בפיה כדי לסמל את סיומו.

עד כה נשמע כמו שיעור היסטוריה מלבב ומלכד אך עם השנים, האסוציאציה אצל חלקנו השתנתה משום שבמקרים מסוימים הציפור הזו, שמסמלת את הטוב, מופיעה כמטרד ציבורי שרק מנסים להימנע ממנו. הן נצמדות למרפסת ביתנו, מלכלכות את הרחוב, מפזרות נוצות לכל עבר וגורמות למחלות.

לכן, ריכזנו עבורכם טיפים והמלצות לצורך הרחקת יונים מהעסק שלכם אחת ולתמיד מבלי שתפגעו בהן.

שיטות מקצועיות להרחקת יונים:

  1. דחלילים-פתרון יצירתי ואסתטי

היונה אמנם אוהבת לסמן לעצמה את הטריטוריה שלה ולהישאר בה, אך חכמה זה לא הצד החזק שלה. כאשר מציבים ליונה תחרות על הטריטוריה, לרוב היא תמשיך למקום אחר. חשוב לשים לב מתי היונה קולטת שעבדו עליה בכדי לחשוב על אופציות אחרות שיגרמו לה להתרחק.

מחירי דחלילים נעים בין 100-180 ש״ח בממוצע.

  1. הרחקת יונים באמצעות חוט רטט וקפיץ מקפיץ – פתרון תזזיתי

פועלים ללא חשמל וללא פגיעה פיזית ביונים, הן מרגישות את הרטט בנחיתתן ובורחות מהאיזור.

  1. הרחקת יונים על ידי צלילים או בובות-פתרון שמפחיד אותן

הרחקת יונים מסוג זה מבוססת על קולות מצוקה ורעשי אולטרא, אשר מעצבנים את היונים ו״אמור״ להרחיק אותן למקום אחר. ישנם מכשירים שונים בעוצמות, תדרים וגדלים מגוונים.

מחיר מכשיר זה נע בין 200-450 ש״ח.

כמו כן, דגמי ינשופים מפחידים מאוד את הציפורים וגורם להן להסתלק למקום אחר.

  1. רשתות להרחקת יונים

רשתות מתאימות לצורך גידור חללים שיימנעו את כניסת היונים לתוכן. לצורך התקנת רשתות יש צורך במתקין מוסמך, דבר שעלול לייקר את העבודה (בין 600-1200 ש״ח בממוצע)

  • רשת שקופה – כמעט ולא רואים אותה והיא פחות עמידה לקרינת שמש
  • רשת פוליטילן – רשת לא אסתטית אך חזקה שעמידה בפני חשיפה לשמש.
  1. השיטה הנפוצה והיעילה ביותר היא דוקרנים.

דוקרנים הופכים את המשטח עליו עומדת היונה ללא נוח, מה שגורם לה לרצות לעזוב ולקנן במקום אחר. מאחר וחיה זו מאוד עקשנית יכול להיווצר מצב שהדוקרנים לא ימנעו ממנה להמשיך לקנן באיזור ולכן במקרה כזה יהיה עדיף גם להתקין רשת נגד יונים.

  • דוקרני פלסטיק – דוקרנים זולים אך פחות יעילים. אמנם הם מציקים קצת ליונה אך לא מונעים ממנה מלנחות ולהשאר על המשטח. שיטה זו מתאימה לכמויות בודדות של יונים ולא למטרד שלם.

עלות דוקרני פלסטיק נעים בין 20-35 ש״ח למטר.

  • דוקרני נירוסטה – לדוקרנים אלה יש אפשרות להתפרס לזוויות שונות ולפיכך מונעים מהיונים לא רק את העמידה על המשטח, אלא גם את הנחיתה עליו ובכך מגרשים את היונים. דוקרנים אלה יעילים מאוד ועמידים יותר בפני מפגעי מזג אוויר.

עלות דוקרני נירוסטה נעים בין 50-100 ש״ח למטר.

הרחקת יונים מקצועית וטובה נמדדת ביעילות שלה לטווח הארוך (לפחות שנה). לכן, מרחיק יונים שלא נותן לכם אחריות בעצם פותר את הבעיה רק באופן זמני. על מנת להבטיח לכם שקט, צירפנו מספר מרחיקי יונים שכדאי לכם להכיר

"צוות ג'י הדברות" – הרחקת יונים בהתאמה אישית

יונים הן חיות חכמות ויפהפיות. אך כשהן מחליטות לבנות קן בביתכם, אתם כבר לא תסתכלו עליהן באור חיובי שכזה. היונים חוזרות אל הקן שיצרו לעצמן שוב ושוב, מפיצות מחלות רבות והלשלשת הרעילה שלהן יוצרת מפגע אסתטי וריח נורא. במקרים כאלה, חשוב שניעזר בבעל מקצוע שיודע לטפל בכל מקרה לגופו ומשתמש בציוד האיכותי והאפקטיבי ביותר שקיים בשוק.

"צוות ג'י הדברות" הינה חברה מובילה בתחום הטיפול במזיקים. היא יצרה לעצמה מוניטין של ארגון איכותי ומקצועי להרחקת יונים, הודות לשיטות המתקדמות והיעילות שלה. החברה מציעה מגוון עצום של פתרונות: רשתות פלסטיק, ניילון, ברזל וחבל, דוקרנים מגוונים ועוד.

החברה משתמשת במגוון רחב של עזרים איכותיים להרחקת יונים, על מנת להתאים באופן פרטני את שיטת הטיפול לבעיה הרלוונטית. בעלי המקצוע המנוסים של "צוות ג'י הדברות", מטפלים בבעיה באופן יסודי ומוקפד ומונעים מהיונים לחזור אל אותו האזור.

הטיפול של החברה ביונים מתבצע בשלושה שלבים: ניקיון יסודי של לשלשת היונים, שאיבת הניקוז הסתום (במקרה שבו היונים מסתתרות במסתורי כביסה), ביצוע הדברה בריסוס עבור כל סוגי החרקים והתקנת רשת בהתאמה אישית (עפ"י צרכי הלקוח והמיקום). הטיפול היסודי והמסור של "צוות ג'י הדברות", מביא עמו תוצאות מוכחות בשטח ומונע את בעיית היונים לצמיתות.

לקוחותיהם של "צוות ג'י הדברות", מתפרשים על פני כל רחבי הארץ וכוללים אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ועוד. האנשים שפונים אל החברה, משבחים את המקצועיות הרבה של עובדיה, הטיפול היעיל והאפקטיבי והמחירים ההוגנים. נוסף על כך, החברה מספקת אחריות ל-5 שנים על התקנת רשת ואחריות לשנה על הדברה.

"צוות ג'י הדברות" אף מעניק שירותי הרחקת יונים מבניינים. הרשת החזקה והעמידה, אשר מותקנת ע"י העובדים באמצעות סנפלינג מקצועי, חוסכת לדיירים התקנת רשת נפרדת לכל דירה ונותנת מענה לכל הבניין.

"צוות ג'י הדברות" יעניק עבורכם שירות מקיף ומקצועי לכל צרכיכם. בזכות התפיסה המקצועית של החברה, אשר מעמידה את צרכי הלקוח בראש סדר העדיפויות, תוכלו להיות בטוחים שבעיית היונים לא תחזור בשנית.

"צוות ג'י הדברות"

טלפון: 054-6464004

מוזמנים לחפש ב"גוגל": "צוות ג'י הדברות", ולראות את ההמלצות החמות של לקוחותינו!

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עומר

    תודה על האינפורמציה, אישית אני יכול להמליץ על נשר הרחקת יונים אשר נתנו לי שירות מעל המצופה עם אחריות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר