סדנאות שוקולד בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock
סדנאות שוקולד בתל אביב. תמונה ממאגר Shutterstock

סדנאות שוקולד בתל אביב שאתם חייבים להכיר

פורסם בתאריך: 5.3.19 18:40

עולם שלם של שוקולד בוטיק

בשקט בשקט, בתוך אזור תעשייה בתל אביב, קיימת ממלכת שוקולד אמיתית, שמציעה את כל הפינוקים הכי מענגים שאפשר לדמיין בעולם השוקולד ובאיכות הטובה ביותר. רוצים לצאת למסע?…

אין יותר מהנה מלראות בעל מקצוע שמציג תשוקה אמיתית למקצוע שלו, ורוב הסיכויים שכל מי שיפגוש את עודד מקסימוב מ-"מוקאיה" יחשוב בדיוק כך. "אני רוצה שכל מי שיטעם משהו שהכנו יגיד 'ואוו'" אומר עודד.

אז מה בעצם אתם עושים ב-"מוקאיה"?

"מוקאיה זה השם של השבט הראשון שמצא את השוקולד, ואנחנו עושים כבוד לשם בכך שאנחנו מציעים את כל מה שקשור בשוקולד, אבל בסטנדרט שונה ממה שרגיל בתעשייה. אנחנו מציעים מארזי פרלינים, ביצי הפתעה בגדלים שונים, תמונות על שוקולד בכל מיני גדלים, פרלינים ממותגים, פיסול בשוקולד, הכל מחומרי הגלם האיכותיים ביותר".

ומי הלקוחות שלכם?

"בגלל שאנחנו נמצאים באזור תעשייה ויש לנו יותר מפעל בוטיק מאשר חנות, אנחנו מוכרים בעיקר לחברות ומוסדות, אבל אנחנו מציעים בשמחה גם ללקוח הפרטי. כל מה שצריך לעשות זה להזמין מראש, מה שמתחשק לכם, ולהגיע לקחת. אין אצלנו מלאי קיים של שוקולד, אנחנו מכינים את הכל טרי טרי, רק לפני הזמנה. יש לנו מאות טעמים שאנחנו יכולים להציע ללקוח, ואנחנו לא אומרים 'לא' לאף אחד!".

איך הגעת לעולם השוקולד?

"אני בכלל התחלתי בתחום הצמיגים והפנצ'ריות. הכי רחוק שיש. עבדתי בכל הארץ וגם מספר שנים בארה"ב. פתחתי חברה לייבוא של ציוד לפנצ'ריות. לקראת גיל 40, מיציתי את זה. הרגשתי שכבר משעמם לי ובא לי אתגר חדש. איכשהו במקרה נפלתי על סדנת שוקולד, התאהבתי בשנייה, וזהו. כבר שנים ששוקולד הוא העולם שלי."

מה המוצר הכי אהוב עלייך שאתם מייצרים?

"אני אוהב את הכל אבל המוצר הכי פופולרי הוא ביצת השוקולד. אני מכין כזאת בכל גודל, כאשר הגדולה ביותר שהכנו הייתה מעל מטר בגובה, עם 40 קילו של שוקולד. הביצים האלה מאד פופולריות גם אצל הסלבס; קנו ממני לאה שנירר, אייל גולן, מיכל ינאי ועוד המון. הן באמת משהו מיוחד, משוקולד מאד איכותי".

ספר מעט על חומרי הגלם בהם אתם משתמשים

"חומר הגלם העיקרי בו אני משתמש הוא שוקולד של ולרונה. אני אמנם עובד עם כל סוגי השוקולדים שקיימים, אבל ולרונה הוא האיכותי והיוקרתי ביותר, ובהתאם לכך, גם הכי טעים. גם בסדנאות שאני מעביר אני משתמש רק בולרונה. אין לו מתחרה, וכל מי שטועם אומר 'וואו'. זה שווה את זה כשאני יודע שאני מוציא את המוצר הטוב ביותר ללקוח". 

אם כבר דברנו על סדנאות, מה מתרחש בסדנה שלך?

"בסדנאות קורה הכל. ניתן להזמין סדנה זוגית כחוויה רומנטית, עם הרבה יין טוב והרבה שוקולד, או סדנה של עד 20 איש, למשפחות גדולות שחוגגות יום הולדת או ימי גיבוש של עובדים. אני אף פעם לא מחבר בין סדנאות, כלומר, לא אקבע 2 קבוצות באותו יום, ואפילו לא 2 זוגות. כל סדנה מקבלת את היחס האישי והמוקפד שלה. בסדנה לומדים על ההיסטוריה של השוקולד, על טכניקות טמפרור, טעמים לגנאשים, סוגי שוקולד. כמויות של ידע, וגם כמויות של שוקולד – כל משתתף יוצא עם מארז שוקולד ענק וטעים, רוב המשתתפים לא מאמינים לכמויות שהם מקבלים לקחת הביתה.  זו חוויה אמיתית".

רוצים גם לבקר בעולם השוקולד של "מוקאיה"?

טלפון להזמנות: 050-7703528

מעבר לאתר

קישור לאינסטגרם

כתובת: רח' התנופה 4 קומה 3 תל אביב

מוקאיה- סדנאות שוקולד. צילום: ציון בלחסן

מוקאיה- סדנאות שוקולד. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית 


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר