זכויות לעובדים. תמונה ממאגר Shutterstock

ימי גיבוש לעובדים במרכז: הסדנאות שכדאי להכיר

המרכיב הכי חשוב במקום עבודה, הוא האווירה בין חברי הצוות. לכן, חשוב לעתים לקחת הפסקה מהשגרה ולצאת יחד לפעילות מגבשת, אשר תחזק את הקשרים בין עובדי המקום ותתרום ליצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה. יצאנו להכיר את סדנאות הגיבוש הנחשבות ביותר בארץ

פורסם בתאריך: 6.3.19 21:25

"מרכז חיים בצבע" – כשצבע, ניסיון וידע נפגשים

אנשים רבים מנסים למצוא את "האני האמיתי" שלהם. אך מה אם בחירה פשוטה, משקפת תכונות אופי שאתם אפילו לא מודעים לקיומן?? איריס לוי, יועצת ארגונית, מטפלת רגשית ואישית ומנחת סדנאות מקצועיות וחווייתיות, גילתה שבחירת צבע מסוים, אומרת המון על אישיותכם. אז אם אתם מעוניינים בסדנה יצירתית וחווייתית, המשלבת בתוכה שבירת מחסומים, העצמה, שחרור והיכרות מחודשת בינכם לבין עצמכם, זהו האירוע המושלם בשבילכם!

"שיטת הצבעים" של איריס לוי קובעת כי הצבעים המועדפים עלינו, משפיעים לא רק על הרגשות, אלא גם על יכולותינו המקצועיות. הצבעים מחדדים בנו את הביטחון, היצירתיות ותשומת הלב לפרטים שמסביבנו. דרכם, נכיר את היכולות הטמונות בנו ונבנה מפה מדויקת של אישיותנו, אשר בעזרתה, נוכל להציב מטרות ויעדים להמשך חיינו.

איריס לוי, מרכז חיים בצבע

איריס לוי, מרכז חיים בצבע

איריס לוי, יוצרת השיטה, מספרת לנו כיצד בנתה את השיטה המרתקת הזו: "אני מומחית בתחום הרפואה האלטרנטיבית, שזהו למעשה טיפול גוף ונפש, ובעלת ידע רחב ברפלקסולוגיה, 'שיאצו', דיקור, רפואה קבלית, רפואה אינדיאנית ו'קואצ'ינג'. בתהליך הלמידה של תחומי הדעת הללו, נחשפתי לעולם הצבעים והחלטתי לחקור אותו לעומק. בסופו של דבר, פיתחתי שיטת אבחון עפ"י ציורי כפות רגליים, המגלה כיצד האדם רואה את עצמו וכיצד הסביבה רואה אותו".

הייחוד העצום של הסדנה, מתבטא בתהליך שכל משתתף עובר עם עצמו ועם הסובבים אותו. "פעמים רבות, אנו בוחרים בצבעים מסוימים מתוך החוזק של תכונות הקיימות בתוכנו, ולפעמים אנו בוחרים צבעים מתוך מה שחסר לנו. לדוגמה, אדם הנמצא בתקופה של חוסר מוטיבציה לעשייה, יכול לבחור את הצבע האדום, למרות שאישיותו אינה משקפת את אותו הצבע. הוא, למעשה, שואף באופן לא מודע לשנות את דפוסי ההתנהגות שלו ולהפוך לאדם אסרטיבי".

סדנאות וימי גיבוש לעובדים: מרכז חיים בצבע

סדנאות וימי גיבוש לעובדים: מרכז חיים בצבע

הסדנאות וימי הגיבוש החווייתיים של איריס מותאמים לפרטיים, עסקים, קבוצות חברים ועוד. במהלך המפגש, המשתתפים מתקרבים אחד אל השני, אך יותר מכל- לומדים להכיר את עצמם, באופן שלא חוו בעבר. "בסדנה, אנו מחזקים את המוטיבציה העצמית ואת התקשורת שלנו עם חברי הקבוצה. מדובר בחוויה מגבשת ויוצאת דופן, שנותנת כלים מעוררי יצירתיות, מוטיבציה ושמחת חיים".

לקוחותיה המרוצים של איריס, מעידים על כך שהסדנה תרמה לשיפור מערכת היחסים עם בן הזוג, לחיזוק הקשרים עם המשפחה והחברים, להתפתחות עסקית ועוד. "דרך המודעות שלנו להשפעות הצבעים ובאמצעות בחירת צבעים נכונה, ניתן לשנות דפוסי התנהגות, להתמקד במטרותינו ולחיות חיים מאושרים ונטולי דאגה".

הביקוש לסדנאות הצבעים נמצא בעיצומו! מומלץ להבטיח את מקומכם בזמן הקרוב ולהזמין את האירוע המגבש והחוויתי של איריס לוי.

"מרכז חיים בצבע"

טלפון נייד 1: 052-8967434

טלפון נייד 2: 052-2488879

קישור לאתר

קישור למייל

מרכז חיים בצבע: אבחון וטיפול על פי שיטת הצבעים

מרכז חיים בצבע: אבחון וטיפול על פי שיטת הצבעים


מוקאיה

כבר מזמן הוכח מחקרית שצוות מגובש יותר שיוצא לימי כיף ולשבירת השגרה, עובד טוב יותר בהמשך, מניב תוצאות איכותיות יותר ונותן יותר מעצמו למקום העבודה. לצד זאת, נהיה קשה יותר לחדש בימי הגיבוש הקבועים, ולעיתים עובדים אף בוחרים שלא לקחת חלק ביום כזה, משום שאינו מהווה חוויה, הרפתקה או אתגר. אם חשקה נפשכם בהפתעה אמיתית לעובדים, שגם תוציא אותם מהשגרה, גם תהווה חוויה וגם תהיה אקסטרה טעימה, קחו אותם לסדנת שוקולד חווייתיות ב-"מוקאיה" ותראו איך אף עובד לא מבריז הפעם.

מוקאיה- סדנאות שוקולד. צילום: ציון בלחסן

מוקאיה- סדנאות שוקולד. צילום: ציון בלחסן

מה קורה במוקאיה?

את "מוקאיה", מפעל שוקולד הבוטיק בלב תל אביב, הקים עודד מקסימוב מתוך אהבה גדולה לשוקולד ומוצריו. בכדי לחלוק את אהבתו הגדולה הוא מציע סדנאות חווייתיות במפעל, בהן תלמדו כל מה שתרצו על שוקולד. חוויה אידיאלית לשבור את השגרה לצוות העובדים ליום גיבוש שיהיה גם מפתיע וגם ממש טעים.

אז מה קורה בעצם בסדנת גיבוש כזאת?

"אלה סדנאות שמיועדות למבוגרים והן נוגעות בשוקולד על כל גווניו" מספר עודד מקסימוב. "אנחנו מתחילים בללמוד על מה זה שוקולד, מאין הוא הגיע, על השבט הראשון שגילה את השוקולד 'מוקאיה', שעל שמו קראנו לבוטיק שלנו. אנחנו מדברים על ההיסטוריה של השוקולד ומשם מתקדמים לעבודה עם שוקולד. מדברים על שיטות טמפרור, איך מטמפררים נכון, במיקרו, על השיש, לומדים מה בדיוק קורה בתהליך הטמפרור ולמה הוא כל כך חשוב לתוצאה הסופית והמבריקה של הפרלין, אילו סוגי שוקולד קיימים, כמו בלגי, צרפתי, ועוד. ובין לבין טועמים ומתנסים בהמון המון שוקולד".

למי הסדנאות מתאימות?

"אנחנו יכולים להתחיל את האירוח לסדנה בזוג אנשים ולהגיע עד סדנאות של 25 איש., כאשר כל סדנה מקבלת את הזמן שלה, ולא נחבר למשל 2 זוגות שונים שהזמינו סדנה באותו היום. לכל אחד מקבל את היחס האישי והסדנה שהיא שלו בלבד. אנחנו מגישים שתייה חמה וקרה, ויין טוב בשביל הגיבוש וקירוב הלבבות, ולא מפסיקים לטעום, לאכול ולהתנסות. הסדנה מעשית, כולם זוכים לגעת בשוקולד, להרגיש אותו, לעבוד איתו ולטעום אותו. לפעמים מגיעות אלינו משפחות שחוגגות אירוע מיוחד, וכמובן שגם חברות ומוסדות, הייטק, בנקים, עסקים, הכל מהכל. כל מי שרוצה לפנק את העובד בחוויה באמת מיוחדת ומקרבת. כמובן שכל אחד מהמשתתפים יוצא עם מארז שוקולד ענק ומאד איכותי. מי שבא אלינו לסדנה לא מאמין עם כמה שוקולד הוא יוצא – מארזי ענק מפוצצים בכל טוב ממה שהכנו ביחד בסדנה, עם מבחר תבניות, צורות וטעמים שאין באף מקום אחר ".

מה מיוחד בסדנאות שלכם?

"אנחנו מנסים לעשות דברים שאף סדנה לא עושה. בדיוק כמו שאנחנו מנסים לקחת את השוקולד למקומות קצת שונים ממגשי פרלינים סטנדרטיים, כך גם בסדנה אנחנו מנסים לחדש כל הזמן. אנחנו מתאימים את הטעמים לבקשות הלקוח, כך שאם הלקוחות בוחרים בטעמים הקלאסיים נכין למשל פרלין עם נוגט, שזה אחד הטעמים שהישראלים הכי אוהבים, אבל יש לנו גם טעמים מאתגרים יותר לאמיצים שרוצים להתנסות כמו פרלין מרציפן עם דובדבני אמרנה ופיסטוק, או פרלין עם תבלין חריף מיוחד. מעבר לכך, אני כל הזמן הולך להשתלמויות בעולם, לומד, מכיר את כל מה שחדש, מתנסה וטועם, ומביא את כל החדשנות הזו אל תוך הסדנאות שאני מעביר".

מה הסדנה הכי מיוחדת שהעברת?

"במשך שנים הדרכתי נוער בסיכון בפרס חנה-כרכור במסגרת העמותה המדהימה "גוונים של מתוק". ליוויתי אותם שלוש שנים, כאשר הייתי מגיע לשם פעם או פעמיים בשבוע. כיום אני מעביר פעם בשנה קורס שוקולטריות למדריכות שם והן מעבירות את כל הידע לנוער. זו חוויה להעביר מידע לאנשים ללא שום רקע בתחום. מהצד השני, העברתי סדנה גם לבלוגרים של Foody, אנשים עם רקע והבנה עמוקה באוכל ובשוקולד, שהגיעו אליי כדי להעמיק את הידע ולרכוש עוד כלים. בין אם מדובר במקצוענים או באנשים שמעולם לא נגעו בשוקולד, זו עבודה מספקת ומדהימה. אני מודה שאני נהנה בכל סדנה וסדנה שאני מעביר".

לפרטים על ימי גיבוש מיוחדים לעובדים שלכם:
טלפון: 050-7703528
מעבר לאתר

אינסטגרם
כתובת: רח' התנופה 4 קומה 3 תל אביב

מוקאיה: ימי גיבוש לעובדים. צילום: ציון בלחסן

מוקאיה: ימי גיבוש לעובדים. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר