בן 18 מחולון דקר את אמו בכל חלקי גופה וחזר לגור בבית

משפחתו של הצעיר מספרת על הרקע לתקיפה ועל החזרה של התוקף הביתה

פורסם בתאריך: 17.1.18 09:48

צעיר תושב חולון, שדקר את אמו שבע פעמים במהלך ויכוח בחודש נובמבר האחרון, ירצה שישה חודשי שירות. כך קבע לאחרונה בית המשפט ברמלה.

משפחה של עולים מברית המועצות לשעבר נתונה בשנתיים האחרון תחת מצב בלתי אפשרי: הבן (כיום בן 20) התוקף מתגורר עם משפחתו בחולון אך אינו מדבר עם הוריו. זאת לאחר שלפני שנתיים, במהלך ויכוח ככל הנראה על כסף, נטל סכין ודקר את אמו שבע פעמים. שתי דקירות במותן שמאל, שתי דקירות בגב שמאלי אמצעי ותחתון, שני חתכים עמוקים בזרוע שמאל ופצע דקירה קרוב למרפק שמאלי.

אביו של הצעיר הזמין לביתם בחולון ניידת משטרה אשר עצרה את הבן וכן ניידת מד"א שהובילה את האם הפצועה לבית החולים אסף הרופא, שם נזקקה לטיפול רפואי ושוחררה לביתה רק לאחר שלושה ימי אשפוז.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הבן, שהיה בעת התקיפה בן 18, נחשב לבגיר ולאחר מעצרו שב לביתו. בעקבות המקרה, לא גויס לצה"ל. במהלך בדיקת תסקיר המבחן עלה כי המשפחה סירבה לשתף פעולה עם חקירת המשטרה ועל כך נפסלה במהלך המשפט עדותה של האם, בת 53, עובדת במשק בית. גם הבן לא שיתף פעולה עם תסקיר המבחן.

בראיון ל"השקמה-חולון" מספרת דודתו של הצעיר כי "במקום שממנו הגענו, המשפחה היתה פותרת את כל הבעיות. משטרה היתה הגורם האחרון שרצו לערב במקרים כאלה כיוון שהמשטרה היתה מושחתת. האם שנפצעה לא היתה מוכנה לשתף פעולה לאחר שחוותה קשיים רבים בהתמודדות מול הממסד הישראלי הן מבחינת השפה, הן מבחינת ההשתלבות בחברה".

עוד מספרת קרובת המשפחה כי "מדובר במשפחת קשת יום והבן עדיין גר בבית אך אינו נמצא בקשר עם הוריו. הם לא מדברים, לא אוכלים ליד אותו שולחן. זה המנהגים שלנו וברגע שלא מבינים את הרקע התרבותי, אי אפשר לשפוט אותנו".

המקורבת מתארת את חייה של המשפחה לאחר מקרה הדקירה. אף על פי שמדובר באירוע חריג וחמור, היא מבקשת להדגיש כי המשפחה, למרות מצבה הקשה, ממשיכה לשרוד: "מעולם לא ביקשנו עזרה מאף אחד ולעולם לא נבקש. אנחנו מתפרנסים בדוחק. האבא עובד בתור מאבטח, פעמיים נאלץ להפסיד עבודה בגלל שפעת קשה ופעמיים פוטר לאחר שבוע מחלה עם אישור מרופא. לגבי אירוע הדקירה עצמה, ככל הנראה דובר על ריב בנושא כסף".

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר