תועדו במצלמה: כנופיית הפורצים מנסה לשדוד בית עסק בחולון. צפו:

"בחולון מסתובבת כנופיה שפורצת לעסקים", אומר בעל פיצוציה בעיר, "לעובדים שלי יש שוקר וגז למקרה שיתרחש שוד אלים"

פורסם בתאריך: 29.1.18 12:11

שני מקרי גניבה וניסיון לפרוץ את הפיצוציה "פינה מתוקה" בקניון דר גת בקריית בן גוריון מעלים אצל הבעלים חשד כי בחולון מסתובבת כנופיה האחראית למעשי הפשע הללו. לדברי חדי חדיו, בעל עסק של שתי פיצוציות, בקריית בן גוריון וברחוב הלוחמים בחולון, העסקים שלו אינם היחידים שמנסים לפרוץ אליהם וגונבים מהם אלא ש"בדקתי גם אצל חברים עם פיצוציות ברחבי העיר וגם להם קרו מקרים דומים בחודשים האחרונים. להערכתי, מסתובבת כנופיה באזור ואני מקווה שהמשטרה תשים עליה את ידה לפני שיהיה מאוחר".

צפו בנסיון הפריצה בקניון דר גת בקריית בן גוריון:

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

פיצוציות הן מוקד משיכה לגנבי סיגריות ואלכוהול בשל מחירם היקר. חדיו מספר על האירועים מהחודש האחרון בלבד: "בתחילת החודש (6.1.18) הגיע לפיצוציה בקריית בן גוריון בחור עם חזות של ערבי וביקש שלושה פאקטים של סיגריות. איך שהוא קיבל אותם לידיו, הוא החל לרוץ מבלי לשלם, רדפנו אחריו אך הוא חמק מאיתנו. הודענו למשטרה והם הגיעו לאחר שעה וחצי ולא הספיקו לעשות כלום מלבד לקחת עדויות". במקרה אחר הגיע בחור שדרש בקבוק אלכוהול, לקח אותו מבלי לשלם ושוב קראתי למשטרה ושוב היא לא הגיעה".

אתמול (ראשון) הגיע עובד הפיצוציה בקניון דר גת לפתוח את החנות בשש בבוקר וגילה כי נעשה נסיון פריצה לחנות. "התריס לא התרומם", מספר חדיו, "הדבר עורר את חשדו והוא קרא לי מיד. שמתי לב שניסו לטפל במנעולים של החנות וניתקו את זרם החשמל. לאחר מאמצים הצלחנו לפתוח את התריס וראינו במצלמות  שב-4:30 בבוקר הגיעו שלושה פורצים מכוסים מכף רגל ועד ראש ועל פניהם מסיכות וניסו לפרוץ אל החנות. למזלי, הם לא הצליחו לפרוץ אך הפעם כבר לא קראתי למשטרה כי ידעתי שההליך יהיה ארוך ובמילא לא ייצא מזה כלום".
מהמשטרה נמסר כי "ב-6.1 אירע במקום אירוע גניבה. ניידת התעכבה בהגעה וזאת בשל אירועים חריגים קודמים. השוטרים החלו בסריקות נרחבות באזור אך ללא הועיל. הובהר למתלונן כי עליו להגיע ולהגיש תלונה על מנת להמשיך ולטפל באירוע במישור החקירתי. משטרת ישראל תמשיך לתת שירות מקצועי ואדיב לאזרחים ולעשות הכל על מנת להביא את העבריינים לדין".

מהנהלת הקניון נמסר כי "הקניון מאובטח 24 שעות ביממה והשומר בלילה גילה את דבר הפריצה ודיווח על כך. הנהלת הקניון עושה את המיטב בשיתוף משטרת ישראל לשמור על ביטחון בעלי העסקים והבאים לקניון".

בעל הפיצוציה חדיו מסכם: "העובדים שלי מוגנים יחסית אם חלילה יהיה ניסיון לשוד אלים. יש להם שוקר וגז פלפל והם עברו תדרוך. מזה אני לא מודאג. בעקבות נסיון הפריצה, הוספתי עוד מנעול לעסק אבל זה לא הפתרון. אני מקווה שבעיית הביטחון האישי של התושבים ובעלי העסקים תעלה לסדר היום פה ואני  סומך ובטוח שהמשטרה תמצא את הכנופיה".

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. במקום

    במקום לטפל בפשיעה
    המשטרה מזרימה כוחות גדולים
    כדי להתעמת עם הנשים המסכנות שעובדות באזור תעשיה חולון,
    מקום שומם ללא דיירים,
    פשוט בושה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר