השכנים התלוננו – המשטרה גילתה: בית בושת במרכז העיר

כמעט באין מפריע התנהלת בית בושת שאליו זרמו לא מעט גברים. השבוע נעצר המפעיל

פורסם בתאריך: 14.2.18 16:47

בשבוע שעבר עצרה המשטרה את תושב ראשון לציון, בן 47, בחשד ששכר וניהל מקום בחולון ששימש כבית בושת. בקרוב יוחלט האם יוגש נגדו כתב אישום. השכנים המודאגים התלוננו לא פעם במהלך החודשים האחרונים, על רעשים ומטרדים. בפעילות משטרתית שנערכה לפני מספר שבועות המקום נסגר. אלא שזמן קצר לאחר מכן חזר לפעול.

לדברי השכנים ובעלי העסקים באזור במשך מספר חודשים הייתה תנועה ערה של גברים שהגיעו לדירה כדי לקבל שירותי מין, בעיקר בשעות הלילה והצהריים. התנועה הערה של המבקרים עוררה את חשדם של השכנים שהתלוננו במשטרה, שבעקבות התלונות שלחו שוטרים שהפסיקו את הפעילות במקום, אולם בכל פעם היא חודשה.

בשבוע שעבר, עם פתיחת המקום מחדש, המשטרה פתחה בחקירה ולאחר איסוף ראיות ועיכוב הנשים שעבדו במקום. אתמול (שני) עצרו השוטרים את מי ששכר את הדירה, ניהל אותו וקיבל כספים מהנשים שעבדו במקום. בנוסף, ביום ראשון חתם מפקד מחוז תל אביב ניצב דוד ביתן על צו מנהלי המורה על סגירת vמקום למשך 30 יום.

 

מהמשטרה נמסר כי "למרות אזהרות המשטרה לא להמשיך ולהפעיל את המקום כבית בושת, המשיך מחזיק המקום במעשיו מתוך בצע כסף תוך ניצול של הנשים אשר עבדו במקום לכן הוחלט במשטרה לסגור בצו מנהלי את המקום למשך 30 יום". עוד נמסר מהמשטרה כי היא תמשיך ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לאכוף את החוק.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר