השוד המזוין בסוכנות הרכב תועד במצלמת האבטחה. צפו:

התיעוד לא הועיל: צעיר תושב חולון, שנעצר כחשוד בשוד, שוחרר למעצר בית

פורסם בתאריך: 21.3.18 16:10

בסוף חודש דצמבר 2017 אירע נסיון שוד בסוכנות רכב בראשון לציון. לסוכנות הרכב הגיע אדם רכוב על גבי קטנוע שחור חבוש בקסדה לראשו ומלווה באדם נוסף, שהמתין לו בכניסה על קטנוע מונע וניסה באיומי אקדח לשדוד את קופת הסוכנות. השבוע הורה שופט בית משפט השלום בראשון לציון, עמית מיכלס, לשחרר בתנאים מגבילים את ד"ט, תושב חולון, בן 24, שנעצר בחשד למעורבות בשוד מזוין.

צפו בנסיון השוד בסוכנות הרכב בראשל"צ:

לפי החשד וכפי שעולה ממצלמות האבטחה שתיעדו את נסיון השוד, ד"ט וחברו ניסו לשדוד סוכנות רכב בראשון לציון. בסרטון ניתן לראות בבירור כיצד החשוד התקרב אל עבר דלפק סוכני המכירות, כאשר לפתע הגיח אחד מהנציגים, התעמת איתו, הפיל את האקדח מידו והניס אותו ואת שותפו לפשע כאשר הוא סובל מחבלות שנגרמו במהלך השוד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ד"ט הגיע לתחנת משטרת רחובות בשבת האחרונה כאשר שמע שהוא מבוקש לחקירה. לאחר חקירתו הוא הובא ביום ראשון (18.3) לדיון בהארכת מעצרו בפני השופט מיכלס מבית המשפט השלום בראשון לציון. רס"ר המשטרה איליה שוורצמן טען כי "המשטרה ניסתה לאתר את החשוד במשך תקופה ארוכה, אולם לא הצליחה. נחקרו חשודים ויש חשודים נוספים שטרם נעצרו".

עורך דינו של ד"ט מחולון טען כי: "אין כל עילה למעצרו של החשוד ואף אין ראיות נגדו". הוא ביקש לשחרר את החשוד, בין היתר בנימוק שחלף זמן רב מאז בוצעה העבירה. השופט עמית מיכלס  ציין בדיון כי עברו הפלילי של החשוד אינו יכול להוות עילה להארכת מעצר. לפיכך, הוא שחרר את החשוד למעצר בית, בפיקוח אמו וערבה נוספת, ובכפוף לתנאים כספיים ואי יצירת קשר עם מעורבים בפרשה.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר