מי ניסה לשרוף בפעם הרביעית את "שווארמה הטאבון"?

המסעדה באזור התעשיה בחולון שוב הוצתה. הבעלים הקודמים: "אחרי שלוש הצתות נאלצתי למכור את המקום בשל הפסדים כבדים"

פורסם בתאריך: 16.4.18 16:20

זו הפעם הרביעית שמישהו מנסה לשרוף את מסעדת "שווארמה הטאבון" באזור התעשיה בחולון. הפעם האחרונה אירעה בשבת האחרונה, כאשר הצוקד 100 של המשטרה התקבל דיווח באישון לילה (02:00) על שריפה ברחוב המלאכה 19 בחולון – כתובת המסעדה.
שוטרי משטרת ישראל אשר הוזעקו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע ועצרו לחקירה חשוד, בן 22 מרמלה. החשוד נכלא והובא אתמול (ראשון) בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר כי נסיון ההצתה האחרון נמצא בחקירה וכי כמה מהפרטים בחקירה חסויים ולא ניתן לפרסמם.

מסעדת הטאבון היא מקום פופולרי בקרב עובדי אזור התעשיה בחולון ונהנית ממיקום מעולה כאשר סועדים רבים פוקדים אותה במהלך כל שעות היום.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ניסיון לדבר עם הבעלים של המסעדה לא הצליח, אך יניב, הבעלים הקודמים, מסר בתגובה: "עד לפני שנה, המקום סיפק לי ולעובדים פרנסה טובה. המסעדה עבדה יפה במשך היום ונהניתי לנהל את המקום ולספק שירות לסועדים. מה ששבר אותי היו שלושה נסיונות להצתה וכולם היו באותה דרך – מישהו שבר את החלון וזרק בקבוק עם חומר דליק והמסעדה נשרפה".

יניב מציין כי בתחילה, על אף הנזק, אובדן הפרנסה והזמן שלקח לשקם את המסעדה השרופה, שנסגרה לצורך שיפוצים, התעקש להמשיך ולהחזיק במקום. אולם, הוא אומר, "אחרי שלוש ההצתות שעברה המסעדה בזו אחרי זו, התייאשתי, הרמתי ידיים, לא יכולתי לעמוד בהפסדים הכבדים ומכרתי את המסעדה לבעלים הנוכחי".

לדבריו, כששמע על נסיון ההצתה הרביעי, לא הופתע: "המשטרה עשתה כנראה את המאמצים שלה כדי למצוא את האחראים לפשע אך לא הצליחה למצוא עד עתה. אולי כעת, בפעם הרביעית, הם יצליחו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר