11 שנות מאסר לשודד הטודו בום: איך הכל התחיל

במסגרת עיסקת טיעון, הרשיע בית המשפט את השודד הסדרתי בר בן סעדון בתשעה מעשי שוד בנסיבות מחמירות ובגניבה

פורסם בתאריך: 29.5.18 16:44

השודד הסדרתי בר בן סעדון נידון היום (ג') ל-11 שנות מאסר. בן סעדון, בן 27 מראשון לציון, שמכונה שודד הטודו בום, חתם עם עם פרקליטות מחוז תל אביב על הסדר טיעון והודה בתשעה מקרי שוד בנסיבות מחמירות, בשלוש עבירות גניבה ובשלוש עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע.

כזכור, בן סעדון, תושב ראשון לציון, נעצר על ידי שוטר לאחר שביצע שוד סניף בנק בחולון והועבר לחקירה, שם התברר כי מדובר בשודד סדרתי המעורב ב-12 מעשי שוד בנקים וסניפי דואר שונים במרכז וחולון.  לאחר מעצרו הוקם צוות חקירה משותף למרחב שפלה ואיילון.

נגד בן סעדון, בן 26 ובת זוגו, בת 19, הוגש כתב אישום על שורה של מעשי שוד באזור, במהלכם הצליחו לשדוד סכום מצטבר של 400 אלף שקל. על פי האישום, השניים החליפו ביניהם מסרונים לפני ואחרי מעשי השוד. באחת הפעמים כתב בן סעדון לזוגתו, לאחר שיצא בשלום מאחד ממעשי השוד: "אני בדרך הביתה, 'טודו בום'". בסופו של דבר נלכד בן סעדון לאחר שוד בסניף בנק בחולון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בראיון ל"השקמה-חולון" עם דודו של בן סעדון, תושב חולון, עלו טענות המשפחה כי לבת הזוג שלו היתה השפעה רעה על מעשיו. דודו, בעל נגריה בעיר טען כי "אמו התנגדה לקשר עם החברה".

כאמור, הבוקר גזר עליו בית המשפט המחוזי בתל אביב 11 שנות מאסר. בנוסף, נגזרו על בן סעדון 24 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים על אותה עבירה ו-12 חודשי מאסר על תנאי על כל עבירה אחרת לאחר שחרורו. שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע כי המדינה תחלט את רכבו ובנוסף, ישלם סעדון קנס בסך 5,000 שקל לכל אחד מהמקומות ששדד.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר