שוד טלפונים ניידים

סדרת מקרי שוד של טלפונים ניידים הבוקר בחולון

היסטריה בחולון: ההורים חשבו שגנב הטלפונים הניידים הוא פדופיל. המשטרה מחפשת אחרי החשוד ומרגיעה: "הגנב אינו פדופיל"

פורסם בתאריך: 3.6.18 13:33

השמועה הבוקר (ראשון) התבררה כנכונה חלקית. הידיעה על גבר צעיר הנטפל לילדות ולנערות בשכונת קריית שרת עשתה לה כנפיים והורים רבים נכנסו ללחץ שמא מדובר בפדופיל, כמה מהם אף פנו להתלונן במשטרה.

אחת האמהות סיפרה בהודעה שהפיצה בין ההורים כי פדופיל נטפל לילדות באזור קריית שרת, סמוך לימית 2000 וכך כתבה: "מסתובב באזור שלנו בחור צעיר, פדופיל, על אופניים חשמליים עם כובע קסקט שמחפש לתקוף נשים, בחורות, נערות, עם טלפון. לפני שעה יצאתי לעבודה, בדרך לתחנת אוטובוס ליד ביה"ס קריית שרת מול ימית 2000 הוא ניסה לתקוף אותי ולא הצליח. אז פנה לנערה אחרת ושתינו רועדות עד עכשיו. חייגנו למשטרה ומיד שלחו שלוש ניידות. השוטר דיבר איתי ולקח תיאור של התוקף".

בעקבות ההודעה הזאת וכמה הודעות ברוח דומה שהגיעו אחריה, התקשרו הורים רבים לילדיהם כדי לוודא שהם בסדר ונרגעו לאחר שדרשו בשלומם. לנוכח גל הידיעות, יצאה הודעה של דוברות משטרת מרחב איילון: התקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל מספר פניות מאזור קריית שרת ומרכז חולון, אודות חשוד שמנסה לגנוב טלפונים סלולריים ובמספר מקרים אף הצליח בכך. עם קבלת הדיווחים הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרת מרחב איילון אשר פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד".

עוד ציינו במשטרה כי עד כה, איש לא נפגע פיזית מהחשוד. המשטרה פתחה בחקירה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא למעצרו של העבריין ולהעמידו לדין.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר