שוד הטלפונים הסלולריים

נתפס שודד הטלפונים הסלולריים מחולון

החשוד, תושב חולון, נעצר לפנות בוקר לאחר מספר נסיונות שוד שבהם נקט באלימות גם כלפי קטינים. הבוקר הוארך מעצרו

פורסם בתאריך: 7.6.18 13:22

בתחילת השבוע (ראשון) התקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל מספר דיווחים אודות אדם המנסה לשדוד טלפונים סלולריים מקטינים ומבגירים במרכז חולון. לפנות בוקר נתפס החשוד במעשי השוד ומעצרו הוארך הבוקר (חמישי) עד ל-11.6.

כפי שפורסם ב"השקמה-חולון", תושבת חולון דיווחה ביום ראשון בבוקר כי באזור קריית שרת, סמוך לימית 2000, "מסתובב בחור צעיר על אופניים חשמליים עם כובע קסקט שמחפש לתקוף נשים, בחורות, נערות, עם טלפון. לפני שעה יצאתי לעבודה, בדרך לתחנת אוטובוס ליד ביה"ס קריית שרת מול ימית 2000 הוא ניסה לתקוף אותי ולא הצליח. אז פנה לנערה אחרת ושתינו רועדות עד עכשיו. חייגנו למשטרה ומיד שלחו שלוש ניידות. השוטר דיבר איתי ולקח תיאור של התוקף".

בעקבות ההודעה הזאת וכמה הודעות ברוח דומה שהגיעו אחריה, יצאה עוד באותו יום (ראשון) הודעה של דוברות משטרת מרחב איילון: "התקבלו במוקד 100 של משטרת ישראל מספר פניות מאזור קריית שרת ומרכז חולון, אודות חשוד שמנסה לגנוב טלפונים סלולריים ובמספר מקרים אף הצליח בכך. עם קבלת הדיווחים הגיעו למקום כוחות גדולים של משטרת מרחב איילון אשר פתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשוד".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

היום (חמישי) נמסר כי כוחות משטרה של מרחב איילון שהגיעו למקום איתרו את המתלוננים אשר מסרו כי אדם הרכוב על אופניים חשמליים נסע בסמוך אליהם וניסה לחטוף את הטלפונים מידיהם. במספר מקרים החשוד נקט באלימות, גם כלפי קטינים. משטרת מרחב איילון פתחה בחקירה ולאחר פעילות מבצעית ומודיעינית נעצר לפנות בוקר חשוד, בן 32, תושב חולון. הבוקר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בתל אביב, וזה האריך את מעצרו עד ל-11 ביוני. החקירה נמשכת.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר