שוד קשישות. אילוסטרציה

אשתו של שודד הקשישות מחולון: "מאיפה אביא את הכסף לקנס?"

בשיחה עם "השקמה חולון" מספרת אשתו של שודד הקשישות, שהשבוע נגזרו עליו מאסר וקנס, על הקשיים הכלכליים ועל הגזירה שנחתה עליה ועל בתה התינוקת

פורסם בתאריך: 12.6.18 09:55

שודד הקשישות מחולון נידון ל-5.5 שנות מאסר ולקנס של 13,000 שקל. כזכור, בחודש מרץ האחרון נעצר תושב חולון, נשוי ואב לילדה, בן 31, בחשד שבמשך שבועיים שדד חמש קשישות בנות 80-75.

על פי כתב האישום, ד' (השם המלא שמור במערכת) עקב אחרי הקשישות מחולון, ארב להן ושדד אותן ברחובות חולון ולאור יום. החשוד תלש תכשיטים מגופן של הנשים וברח מהמקום.

כאמור, בית המשפט גזר עליו השבוע 5.5 שנות מאס וקנס בסך 13,000 שקל. עם הישמע גזר הדין, אמרה אשתו של הנאשם ל"השקמה-חולון": "אינני יודעת כיצד אתמודד עם הגזירה הזו. אני לבד, מגדלת את בתי התינוקת שברור שלא יודעת מכלום".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"אף אחד לא יודע מה עובר עלי", מספרת אשתו של הנאשם, "ביקרתי אותו מספר פעמים וזו היתה חוויה קשה. השבוע יעבירו אותו לכלא – עד עכשיו הוא היה במעצר. איך אשרוד את כל התקופה לבד? אני לא יודעת. כעת נפל התשלום של הקנס וממה שהבנתי, אם לא אשלם, אז יהיה הליך של הוצאה לפועל. מאיפה אביא את הכסף? אני לבד בעולם עם בתי, משלמת שכר דירה והכל הולך לאוכל והוצאות. אני מתפללת לאלוהים ומקווה שיהיה טוב לי, לילדה ול-ד'".

האם תערערו על החלטת השופט?

"אנחנו לא נערער כי אין לנו כסף לעורך דין וגם ככה מינו לו עורך דין מהסנגוריה הציבורית. אז אולי זה הגורל מלמעלה. מקווה שיהיה לו טוב ושהתקופה הזאת תעבור מהר".

עו"ד ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית, שייצג את הנאשם, מציין שגזר הדין ניתן לאחר הסדר טיעון בפני השופט בני שגיא בהליך בורות. התביעה ביקשה עונש מאסר בן 6.5 שנים ואילו ההגנה דרשה 4.5 שנים ובסופו של דבר נגזר עליו 5.5 שנות מאסר. ההגנה ביקשה כי הנאשם יעבור במהלך ריצוי עונשו הליך שיקומי עקב בעיות הסמים שלו. את הקנס שנגזר על הנאשם כפיצוי לקורבנות עליו לשלם בתשלומים של 500 שקל מדי חודש".

קיראו עוד באותו נושא:

אשתו של החשוד בשוד הקשישות: "אני אמות מבושה אבל אתמוך בו"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר