סחר בנשים למטרות זנות. אילוסטרציה
סחר בנשים למטרות זנות. אילוסטרציה

תושב חולון חשוד כחבר בכנופיה להברחת נשים למטרות זנות

האינטרפול, משטרת בלארוס ומשטרת ישראל חשפו רשת של חשודים בסחר בבני אדם המבריחים ארצה נערות צעירות לטובת העסקתן בזנות

פורסם בתאריך: 24.7.18 11:03

בחודשים האחרונים נחקרת פרשיית הברחת נשים וסחר בבני אדם במשטרת ישראל ובשיתוף גורמי אכיפה בינלאומיים. במהלך השבוע האחרון נעצרו חמישה חשודים במעורבות בפרשיה ומעצרם הוארך בבית המשפט. הנשים הועברו למקלט הגנה וחקירת המשטרה נמשכת תוך שייתכנו מעצרים נוספים. בין העצורים החשודים תושב חולון בן 35.

משטרת ישראל מנהלת בחודשים האחרונים פעילות משותפת עם האינטרפול ומשטרת בלארוס בחקירה סמויה במהלכה נחשפה רשת של יוצאי חבר העמים שעל פי החשד מבריחים ארצה נערות צעירות לטובת העסקתן בזנות. חקירה סמויה זו שמתנהלת ביחידה המרכזית של מרחב נגב, בשיתוף יחידות משטרה נוספות, הבשילה בשבוע החולף עת בוצע גל מעצרים של חמישה חשודים אזרחי ישראל:  תושב בת ים (30), תושב באר שבע (27), תושב תל אביב (39), תושב חולון (35) ותושב פ"ת (31) והעברתם לחקירה.

מעצרם של החשודים הוארך בימים אלה וחקירת הפרשייה, שזכתה לכינוי "שערי-שמיים", נמשכת וכבר הבוקר נעצר חשוד נוסף תושב מרכז הארץ וייתכנו מעצרים נוספים. במקביל למעצרים בארץ, נעצר בסוף השבוע על ידי משטרת בלארוס החשוד העיקרי, אזרח ישראלי (57) שמתגורר שם זה מספר חודשים.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת רבות בתחומי מדינת ישראל ומחוצה לה, תוך שיתוף פעולה מקצועי עם גופי אכיפה מהמתקדמים בעולם, וזאת על מנת להגן על הציבור ולמנוע עבירות שעיקרן ביזוי כבוד האדם לרבות סחר והעסקה בזנות".



עוד נמסר בהודעת המשטרה כי "פעילות משותפת המבוססת על קשרי עבודה הדוקים בין משטרת ישראל, וגופי החקירה בה בפרט, לגופי אכיפת החוק ברחבי העולם, הניבה תשתית לפתיחתה של חקירה זו. כבר ממצאי החקירה הראשוניים הצביעו כי מדובר בכנופיה היררכית המתנהלת כאשר לכל אחד מחבריה תפקיד מוגדר בשרשרת הברחתן והעסקתן של הצעירות, החל מאיתורן בבלארוס וכלה בהעסקתן בזנות בישראל".

מהחקירה עד כה עולה כי הצעירות "נבחנו" טרם אישורן לעסוק בארץ על ידי מי מהחשודים ולאחר מכן אף תודרכו כיצד לנהוג בעת תחקורן בכניסה לישראל. עוד עולה כי חשוד נוסף שימש כאיש קשר והיה מגיע לשדה התעופה ואוסף את הצעירות ומעבירן למשרד הפנים על מנת לקבל אשרת שהייה. עד כה ככל הידוע לחוקרי המשטרה הוכנסו לארץ מספר צעירות שאותרו והובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית נגב.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר