מונית

נלכד נהג המונית מחולון החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינה

הקטינה שהוטרדה שלחה סמס מצוקה לחברתה, שפנתה למשטרה וזו איתרה את המונית ובה הנערה והנהג המטריד

פורסם בתאריך: 5.8.18 09:04

בשבוע שעבר (רביעי) בשעות הלילה התקבל במוקד המשטרה דיווח מצעירה, לפיו חברתה, קטינה כבת 17, נמצאת במונית בדרכה מת"א לכיוון ירושלים, וכתבה לה בהודעת טקסט כי נהג המונית מבצע בה מעשים מגונים ומטריד אותה בניגוד לרצונה והיא חוששת ממנו.

שוטרת המשרתת במוקד 100 של המשטרה שקיבלה את הדיווח פעלה מיד על מנת לאתר את המונית שעדיין נמצאת בנסיעה לכיוון ירושלים ושלחה למכשירה הנייד של הקטינה הנוסעת במונית קישור הנקרא "100 מאתר" שלחיצה עליו מעניקה למשטרה גישה מיידית למעקב אחרי מיקומה של הצעירה. במקביל, נשארה שוטרת מוקד 100 בנוהל "קו פתוח" בשיחה עם חברתה של הקטינה והנחתה אותה מה לעשות עד להגעת השוטרים.



לאחר זמן קצר איתרו השוטרים באמצעות המיקום שנשלח אליהם את המונית כשהיא בשכונת רמות ופעלו למעצרו של הנהג ובמקביל הרגיעו את הקטינה שהיתה נסערת וגבו תלונתה.

נהג המונית החשוד, בן 47 מחולון, הובא לחקירה במשטרה בחשד למעשה מגונה באדם, נהיגה תחת השפעת סם מסוכן והחזקת/ שימוש בסם מסוכן.

מחקירת המשטרה עלה חשד כי החשוד ביצע בזמן הנסיעה  מעשה מגונה בקטינה ואף הטריד אותה. עוד עלה חשד כי החשוד נהג במונית כשהוא תחת השפעת סמים מסוכנים. אמש הובא החשוד בפני בית המשפט ששחרר אותו בתנאי מעצר בית ותנאים מגבילים נוספים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר