שוב יריות בחולון – הפעם בח-300: "יותר מדי מקרים כאלה בעיר"

בעקבות אירוע ירי נוסף בעיר, תושבים בחולון מאוד מודאגים: "בפעם האחרונה ירו ליד בית ספר"

פורסם בתאריך: 25.12.18 17:16

מקרה ירי נוסף בחולון. אמש (שני) בסביבות השעה 22:00 החרידו קולות ירי את שכונת ח-300 וכוחות משטרה הוזעקו למקום. לדברי עדי ראייה, הירי בוצע מאופנוע חולף.

השכנים ברחוב ירקוני בשכונת ח-300 הזעיקו הלילה את המשטרה לאחר אירוע ירי במקום. עדי ראייה דיווחו כי הירי בוצע על ידי רוכב אופנוע לעבר בית בשכונה. ממשטרת ישראל סתרו את הדיווח הראשוני שהתקבל כי במקום נמצא לכאורה פצוע קשה כתוצאה מהירי ומסרו כי איש לא נפגע באירוע.

מקרה זה מתווסף לחמישה מקרי ירי שאירעו בחולון מתחילת השנה ולמקרה נוסף של מטען חבלה שהונח לצד אופנוע. תושבים רבים הביעו הבוקר מורת רוח ודיברו על תחושת חוסר ביטחון שמלווה אותם לנוכח מקרי הירי הרבים בעיר.

כזכור, בחודש ינואר השנה אירע מקרה ירי ברחוב הבנים בשכונת תל גיבורים, בו נהרג תושב חולון. במקרה הזה נתפסו חשודים בביצוע המעשה אך עדיין לא הוגש נגדם כתב אישום. בחודש אוגוסט אירע מקרה ירי בסמוך לקניון חולון לצד עוברי אורח. הירי בוצע לעבר רכב.

בחודש נובמבר אירעו שני מקרי ירי נוספים: בראשון ב-4 בנובמבר ירו רעולי פנים מרכב חולף על צעיר בן 22 שנפצע ואושפז. לא נעצרו חשודים עד כה. המקרה השני לאחר כשבועיים, התרחש ברחוב ההסתדרות ובו גבר בן 40 נורה למוות לאחר ששני חשודים על אופנועים ירו בו מטווח קצר. החשודים נמלטו מהמקום. ההרוג מוכר למשטרה מתחום סחר בסמים ועבירות אחרות. כתוצאה מהירי תלמידים בבית הספר "עתידים" הסמוך לקו בהתקף חרדה. בנוסף, בחודש מאי האחרון התפוצץ מטען חבלה בתל גיבורים ורוכב אופנוע נפצע. המשטרה העלתה חשד שמדובר בחיסול חשבונות.



תושבים בשכונת ח-300 תיארו את אירוע הירי אמש  כחלום בלהות. "ישבנו אני ובעלי בסלון ושמענו יריות. חשבנו שזה מהטלוויזיה אך שמענו צעקות מבחוץ והבנו שאלו יריות ממש", מספרת תושבת חולון.

זוג שכנים שגר בסמוך תיאר: "בדיוק נכנסנו למיטה ושמענו יריות. התקשרנו למשטרה והם באו במהירות. אבל מה זה עוזר? הבנו שאופנוע ירה על הבית ואם היו עוברים ילדים שם, הם היו עלולים להיפגע. עברנו מתל אביב לחולון כדי לשפר דיור, קנינו את דירת החלומות שלנו וכעת אנחנו צריכים לפחד בלילה מיריות. יש יותר מדי מקרים כאלה בעיר, אולי חיסול חשבונות. אנחנו לא צריכים את זה".

תושבים נוספים הביעו הבוקר מורת רוח והתלוננו על תחושת חוסר ביטחון והיה מי שאמר: "אנו משלמים אגרת שמירה כדי שנחוש בטוחים אבל לא רואים כאן שום סיורים. פעם אחרונה ירו ליד בית ספר וזה יכול היה לעלות בהרג של ילדים. לאן הגענו?".

ממשטרת ישראל טרם התקבלה תגובה.

עוד באותו נושא:

אירוע ירי בחולון: "השכבתי את הילדים על הקרקע"

חיסול במרכז חולון: ירי מאופנוע לעבר רכב פרטי – הרוג כבן 40

רצח בחולון: "תליתי כביסה וראיתי איך יורים בו"

חיסול חשבונות בחולון? הלילה אירוע ירי במרכז העיר

חשד לחיסול חשבונות: מטען התפוצץ בתל גיבורים

תגובות

2 תגובות
  1. אנני

    דיירי הבית שלעברו ירו כנראה יודעים טוב מאוד שיש להם אוייבים. זו כנראה הסיבה שהביית מוקף חומות גבוהות ואטומות המון מצלמות שלא היו מביישים אפילו את השבק, וכמה כלבי שמירה. פחד אלוהים לגור לידם.

  2. אבי

    אולי צריך להעלות עוד יותר את אגרת השמירה שהעירייה פשוט גונבת מאיתנו..? מילא הארנונה שהיא מהגבוהות בארץ, מילא הפקחים שפושטים על כל חניה גבולית באמצע הלילה, מילא הדוחות לזקנים על האכלת יונים, מילא האנטיפטיות של פקחי העיריה וההתנהגות שמזכירה קאובויים במערב הפרוע, עכשיו כבר יורים על אנשים ואיפה? באיזור "הכי טוב של חולון". ככה זה כשיש ראש עיר מנותק מהתושבים. אפילו ביפו, לוד ורמלה המשטרה מצאה את הנוסחה לטפל במשפחות הפשע אבל פה בחולון עדיין ראש העיר "פגוע" ומתעסק בתביעות לשון הרע. חבל שאי אפשר לתבוע עירייה על זלזול בתושב, וראש עיר על הפרת דברים שהבטיח במצע הבחירות שלו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר