תערוכת ואן גוך הבינלאומית מגיעה לחולון: כרטיסים מסובסדים לתושבי העיר

כ-1,000 מטר עם כ-2,000 מיצירותיו של ואן גוך בפארק פרס. הנחות לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 16.12.20 12:39

בשל המצב הבריאותי ולאור סגירת מקומות בילוי רבים, עיריית חולון מציעה לתושבי העיר כרטיסי כניסה מסובסדים, במחיר של 39 שקל לכרטיס, לתערוכת מוזיאון ואן גוך, שתוצג במתחם הבילוי והפנאי לה-פארק בחולון. מדובר בעלות שמוזלת בעשרות שקלים מעלות הכרטיסים שנמכרים למי שאינם תושבי חולון. על מנת לזכות בהנחה, על תושבי חולון להציג תעודת זהות בכניסה לתערוכה עם ספח שמעיד על מקום מגוריהם.



התערוכה של מוזיאון ואן גוך הבינלאומי מגיעה לראשונה לחולון. בתערוכה, שמשתרעת על פני כ-1,000 מטר, מוצגות כ-2,000 מיצירותיו של האומן ההולנדי וינסנט ואן גוך, כאשר התקופות השונות בחייו והסיפורים שמאחורי הציורים מקבלים ממד חדש ופורץ גבולות – ציורים שיוצאים מהמסגרת ומוצגים ב-360 מעלות בין פינות לבין קירות, באמצעות הקרנה עוצרת נשימה שמעניקה נקודת מבט חדשה.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מסר: "אלה לא ימים רגילים וחשוב לנו לשמח את תושבי חולון במגבלות האפשריות ולאפשר להם לבלות ליד הבית במחיר מוזל תוך שמירה על ההנחיות".

התערוכה תוצג בתאריכים 28.2.21-17.12.20 במתחם הבילוי והפנאי לה-פארק בחולון (פארק פרס – שדרות ירושלים 220), באזור מקורה וממוזג, והיא עומדת בדרישות התו הסגול של משרד הבריאות. כמו כן, במקום חניה חופשית.

את הכרטיסים ניתן יהיה לרכוש באתר איוונטים או בקישור שמפורסם  באתר העירוני ובדף הפייסבוק "עיריית חולון" (יש להקליד קוד הטבה חולון – 80). יצוין, כי מדובר בהטבה מוגבלת עד גמר המלאי.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר