על היורו

אל המשחקים של שמינית ורבע גמר יצטרף אבי מלר שילווה  את המשחק בפרשנות מרתקת, יצטלם ויענה על כל השאלות שתמיד רציתם לשאול אותו.

פורסם בתאריך: 26.6.21 15:14

הפאב האירי אוסקר ווילד בחולון מציע צפייה בלתי נשכחת במשחקי היורו. רק באוסקר ניתן לצפות במשחקים הגדולים דרך 5 מסכים לצד 4 מקרנים המספקים זוויות צפייה נרחבות.ככל שהמשחקים צפויים להתקדם, כך גם תשתנה חוויית הצפייה ותשלב גם רמקולים וסאונד מקצועי הנותנים תחושה של נוכחות באצטדיון עצמו.



האוסקר ווילד בחולון מזמין קבוצת אוהדים, חברים, זוגות ואת כל מי שכדורגל זאת האהבה שלו, להגיע וליהנות מאווירה של צפייה במשחק כדורגל בהרגשה של חו"ל,במיוחד אחרי תקופת קורונה ארוכה שכללה שהייה בבית. במהלך שידורי היורו, אוסקר ווילד מבטיח פינוקים והטבות לכל מי שיושב במקום.

הבר פתוח כל ערב מהשעה 17:00 ועד הלקוח האחרון, כאשר לקוחות שיגיעו בין השעות 17:00-19:00 ייהנו ממבצע 1 + 1 על כל תפריט האלכוהול.האוסקר ווילד חולון ידוע במוזיקה האירית השמחה שמתנגנת בקביעות, כאשר הוא מציע גם הופעות חיות של מיטב האמנים בארץ אירועים שהפכו לשם דבר בסצנה המקומית, כמו כן המקום מציע מגוון סוגי וויסקי, בירות מהחבית ועוד מבחר סוגי קוניאק. מעבר לאלכוהול משובח, תמצאו מנות שכיף לאכול לצד השתייה,כמו: נקניקיות איריות אמיתיות, סיגרים הום מייד, פיש אנד צ'יפס מבצק של בירה וגם את הקינוח – שרי שוף מסקרפונה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר