צילום: GaudiLab / shutterstock.com

התפרצות במוסדות החינוך: 130 אנשי צוות וכ-500 תלמידים בבידוד

מפתיחת שנת הלימודים התגלתה קורונה כ-20 גנים ובתי ספר בחולון. ראש העירייה מתייחס למצב: "חששות ההורים מובנים"

פורסם בתאריך: 8.9.20 13:37

עדכון אחרון: 8.9.20 16:00

עדכון: לפני זמן קצר נשלחו לבידוד תלמידים ואנשי צוות מבית הספר נבון, לאחר שתלמיד כיתה ז' ותלמידת כיתה ח' נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. מדובר תלמידים שלמדו עם השניים באותן קבוצות לימוד. הודעה נמסרה להורים. בנוסף, נמצא כי תלמיד כיתה י"ב בתיכון קריית שרת אובחן גם הוא כמי שנדבק בקורונה.

כמו כן, היום נודע כי אשת צוות בבית הספר ע"ש אריאל שרון ותלמידה מבית הספר ניצנים, נמצאו חיוביות לקורונה. זאת, לאחר שמוקדם יותר פורסם ב"השקמה חולון" על תלמידים וילדים שנמצאו חיוביים לקורונה בשני תיכונים ושני גני ילדים.

מפתיחת שנת הלימודים נמצאו נשאי קורונה בכ-20 מוסדות חינוך. עד כה נסגרו תשעה גנים, ונשלחו לתלמידים ממספר בתי ספר לבידוד. בסך הכל נמצאים בבידוד 130 אנשי צוות ומאות תלמידים.

בעקבות המצב, מסר ל"השקמה חולון" ראש עיריית חולון מוטי ששון, המחזיק בתיק החינוך כי "חששות ההורים מובנים, אולם חשוב לזכור כי התחלואה קיימת במקומות רבים בארץ ולא רק בחולון. חשוב להמשיך ולקיים שגרה עד כמה שניתן והיכן שניתן, על מנת לשמור על החוסן".

ששון הוסיף כי "אנחנו כעירייה עושים את המיטב, ומבצעים את הנחיות משרדי הבריאות והחינוך בנושא. מכיוון שאנחנו מוגדרים כרגע 'רשות צהובה' אין לנו סמכות לפעול אחרת והמדיניות הבלעדית שאנו מחויבים אליה במוסדות החינוך נקבעת על ידי משרדי החינוך הבריאות ופרויקטור הקורונה".

"אני מבקש מכל תושבי חולון לשמור על ההנחיות ולהקפיד לעטות מסכה על האף ועל הפה, לשמור מרחק, לחטא ידיים ולא להתקהל מעבר למותר. רק כך נוכל ביחד להוריד את התחלואה ולחזור לחיינו השגרתיים", סיכם ששון.



כפי שפורסם מוקדם יותר ב"השקמה חולון" תלמידה בתיכון הייטק (ע"ש שמעון פרס) אובחנה היום (שלישי) חיובית לנגיף קורונה. כל התלמידים ואנשי הצוות שבא עמה במגע ייכנסו לבידוד. כמו כן, אובחנו כחולי קורונה שלושה תלמידים מתיכון איילון. תלמידים ואנשי צוות נדרשו להיכנס לבידוד.

מדובר במקרה ההידבקות השני בתיכון הייטק. רק לפני מספר ימים אובחן בתלמיד כחולה קורונה, בעקבות כך 16 תלמידים ששהו בקרבה אליו נכנסו לבידוד. יותר מוקדם הבוקר נודע כי שני ילדים משני גנים בקריית בן גוריון חלו בקורונה. עד כה נספרו 19 מקרי הדבקה במוסדות החינוך בחולון מאז פתיחת שנת הלימודים.

 



תגובות

3 תגובות
  1. נילי

    הכל שיקרי כתבה מגמתית שעוזרת לשלטון לחרטט ולהמציא חולים אין קורונה ואין גרביים מתי תבינו שרוצים לצמצם אותם שתיהיו מנותקים אחד מהשני ותמותו מהפחד. עלק התפרצות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר