צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

עדכון: קורונה בשלושה בתי ספר וארבעה גנים

מספר נשות צוות ותלמידים נמצאו כחיוביים לנגיף - עשרות נשלחו לבידוד

פורסם בתאריך: 14.9.20 09:57

עדכון אחרון: 14.9.20 11:00

עדכון מהדקות האחרונות: שני תלמידים מבית הספר כצנלסון נמצאו מאומתים לקורונה.

נמשכת התפרצות הקורונה במוסדות החינוך: הבוקר (שני) נודע כי אשת צוות מגן יוסף יצחק ברחוב אהוד, נמצאה מאומתת לנגיף. כל ילדי הגן ואנשי הצוות הוכנסו לבידוד שיימשך עד 22 בספטמבר. בנוסף, נשלחו לבידוד ילדי גן שקמה ברחוב השופטים, לאחר שגננת נמצאה חיוביות לנגיף. גם בגן ברקן אובחנה אשת צוות כחולת קורונה – הגן הוכנס לבידוד עד ה-23 בספטמבר. אשת צוות נוספת מגן עטרת חיים, אובחנה גם היא כחיובית לנגיף. הצוות והילדים נכנסו לבידוד עד ה-26 בספטמבר. כמו כן, נמצא כי ארבעה תלמידים מבית הספר ישעיהו ותלמיד מבית הספר רביבים נמצאו חיוביים לנגיף.



בתוך כך, אתמול נרשמה שורה של מקרי הידבקויות במספר מוסדות חינוך בעיר: ילד מגן מאור ישראל בשכונת תל גיבורים נמצא חיובי לקורונה. עקב כך כל ילדי הגן ואנשי הצוות נכנסו לבידוד עד ה-18 בספטמבר. בנוסף, ילדים מגנים נרקיס וחצב אובחנו גם הם חיוביים לנגיף. שני הגנים נסגרו עד 22 בספטמבר. עוד בחולון: גן בר נסגר גם הוא עד 22 בספטמבר לאחר שאשת צוות אובחנה כחולה בקורונה, וגן אנפה נסגר עד 23 בספטמבר לאחר שילד נדבק בנגיף. כמו כן, אובחנו מאומתים לקורונה תלמידים מבתי הספר שנקר, הייטק (שמעון פרס), קוגל, קציר, אריאל שרון, רביבים, אשלים וכצנלסון. הודעות הועברו להורי התלמידים שצרכים להיכנס לבידוד.

בתוך כך, המדינה צפויה להיכנס לסגר בן שלושה שבועות ביום שישי הקרוב, במהלכו ייסגרו כל מוסדות החינוך פרט לחינוך המיוחד, בתקווה שמהלך זה יבלום את התפרצות הקורונה.



תגובות

תגובה אחת
  1. חסןי

    איך ההיתפרצות תיעצר אם תחינוך המיוחד לא סורגים המורים הסייעות התלמידים חסינים???

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר