ד"ר אנגל מנהלת "וולפסון" וסגן שר הבריאות ליצמן בביקור בבית החולים
ד"ר אנגל מנהלת "וולפסון" וסגן שר הבריאות ליצמן בביקור בבית החולים

הרב ליצמן: "'וולפסון' יהיה במרכז תשומת הלב של משרד הבריאות"

סגן שר הבריאות ושגריר ירדן בישראל ביקרו במרכז הרפואי וולפסון. מסתמן ניתוב מטופלים מירדן לבית החולים בחולון

פורסם בתאריך: 25.11.18 09:59

שגריר ירדן בישראל, ג'אסן מג'אלי, וסגן שר הבריאות, ח"כ יעקב ליצמן, ביקרו בסוף השבוע (חמישי) במרכז הרפואי וולפסון בחולון, בשני ביקורים נפרדים.

ליצמן הביע שביעות רצון מהפעילות הקיימת במרכז הרפואי וולפסון וציין כי "במהלך השנים הקרובות בית החולים וולפסון יהיה במרכז תשומת הלב של משרד הבריאות – לרבות פיתוח תשתיות וחיזוק המשאב האנושי". במסגרת הביקור התלווה ליצמן אל הנהלת המרכז, בראשותה של ד"ר ענת אנגל, לסיור במספר מוקדים עיקריים. בין היתר, סגן השר ביקר במכון הדיאליזה בניהולו של ד"ר לאוניד פלדמן, במכון הדימות בניהולו של ד"ר סורין אליאס, במחלקה לריאות וטיפול נמרץ נשימתי בניהולו של פרופ' אורן פרוכטר, ובמחלקה כירורגיה א' בניהולו של ד"ר מרדכי שמעונוב, הכוללת גם את יחידת הפלסטיקה.

סגן השר ביקש מעוברי אורח, מלווים ומאושפזים במחלקות, לספר לו על תחושותיהם במהלך השהות בבית החולים. למאושפז במחלקה כירורגיה א', אשר סיפר שהצוות המטפל מעניק שירות מקצועי ואנושי מעל ומעבר, ענה סגן השר בהומור: "אתה גורם לי לבעיה קשה. מדבריך מתבקש שאעלה את שכרם של אנשי הצוות במחלקה, אך אין לי די תקציב לכך".



בביקורו של שגריר ירדן בישראל, ג'אסן מג'אלי, פגש  השגריר את המנכ"לית ד"ר אנגל ושוחח עימה על שיתופי פעולה רפואיים ואחרים, ובין היתר על כוונה משותפת לאפשר השתלמויות של רופאים מירדן במרכז הרפואי וולפסון. השגריר דיבר על קירוב לבבות, הביע רצון לנתב אל "וולפסון" מטופלים מירדן, והצהיר כי יגיע לביקור נוסף. ד"ר אנגל: "אני שמחה על יצירת הקשר, הבעת האמון ושיתוף הפעולה. עוד יהיו עדכונים בעתיד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר