בבית האבות משען מתכוננים להידוק הסגר: "יש לערוך את הסדר, כל אחד בביתו"

הנהלת בית האבות הוציאה שורה של הנחיות לקראת ליל הסדר, במקביל למשבר שנמשך במקום

פורסם בתאריך: 7.4.20 12:33

את ליל הסדר הקרוב אשר יחול מחר (רביעי) בערב, יעבירו תושבי ישראל תחת סגר בכפוף להחלטת הממשלה.

החל משעות אחר הצהריים ייאסר מעבר בין יישובים בישראל. כמו כן, החל ממחר בערב ועד למוצאי שבת יחול סגר כללי גם בתוך היישובים עצמם. בעקבות ההנחיות החדשות פרסמה הנהלת משען הודעה, שבה היא מנחה את כלל דיירי בית האבות להישאר בליל הסדר בתוך דירותיהם ולא לצאת מהן.

בנוסף, ההנהלה תדווח למשרד הבריאות על כל דייר אשר יחליט לצאת החוצה בניגוד לתקנות לשעת חירום, וחזרתו אל תוך בית האבות תהיה מכפוף לבידקת קורונה ושהיה בבידוד בדירתו למשך 14 יום.

"יש לערוך את הסדר, כל אחד בביתו. במקרה בו דייר יעמוד על דרישתו לצאת יועבר דיווח למשרד הבריאות, לממונה על הדיור המוגן ולרשויות האכיפה", כך נמסר בהודעה, "דייר שיצא, יידרש לחתום על אישור בדבר לקיחת הסיכון הבריאותי הכרוך בכך. עם כל הקושי שבדבר, הנכם מתבקשים בכל לשון של בקשה, ליישם ולקיים את ההנחיות, בכדי לשמור על בריאותם של כלל דיירי הבית ואנשי הצוות".



כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", לריסה פרותס, בת 56, עובדת בבית האבות משען בחולון נמצאה חולה בקורונה לאחר שבעלה, ויקטור רמבץ', בן 59 אשר משמש כמחסנאי בבית האבות נדבק בקורונה. לאחר מספר ימים התגלו שתי דיירות נוספות שנדבקו בנגיף.

בעקבות ההתפשטות הנהלת בית האבות הודיעה לבני המשפחות על הפסקת הפעילות של המטפלות החיצוניות בהוראת הביטוח הלאומי. זאת, כאשר המשמעות היא ש-248 דיירים, זכאי חוק סיעוד, נותרו ללא מענה. במקביל, בבית האבות בעיר ממשיכים לדרוש לבדוק את הדיירים שנמצאים בבידוד, רחוק מבני משפחתם וללא מטפלים, ומזהירים מפני פגיעה ממשית בשלומם.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר