ד"ר אסף יונה

הדור שגדל מול המסכים: איך מגינים על הפעוטות והילדים?

ד"ר אסף יונה, מומחה לרפואת ילדים, הסביר כיצד משפיע עידן המסכים על הילדים בהרצאה שהעניק בחולון במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל. הערב: מה הקשר בין העידן החדש לבין הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער

פורסם בתאריך: 21.11.19 13:17

במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל התקיימה אתמול (רביעי) בחולון הרצאה המרתקת של ד"ר אסף יונה, מומחה לרפואת ילדים במרפאת כללית בבת ים: כיצד משפיע עידן המסכים על הילדים?

את ההרצאה העניק ד"ר יונה במסגרת שבוע הבריאות של ערי ישראל, הנערך בשיתוף רשת שוקן ושירותי בריאות כללית, שבו מדי יום מעניקים מומחי הכללית הרצאות במגוון נושאים הבוחנים את השפעתו של עידן הדיגיטל על תחומי החיים.

הערב, בשעה 20:00, תתקיים במרכז קהילתי קריית בן גוריון שבחולון, הרצאתו של ד"ר רונן חדי, נוירולוג ילדים ורופא התפתחותי בשירותי בריאות כללית, שתעסוק בקשר בין החשיפה למסכים לבין השפעות קשר וריכוז בקרב ילדים ובני נוער.

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן ולהרשמה חינם, לחצו כאן.

הרצאתו של ד"ר אסף יונה שהתקיימה אתמול, נפתחה בנתון דרמטי לפיו ילד ממוצע באירופה מעביר כ-16 אחוז מזמנו בצפייה במסכים. בהמשך סקר את ההשפעות החשיפה למסכים בקרב הגיל הרך, וציין כי "עד גיל 15 חודשים הילד לא מבין את מה שהוא רואה. הרופאים ממליצים לילדים להשתמש באפליקציות מעל גיל שלוש, לצד אדם מבוגר שמסביר לילד במה הוא צופה".

בהמשך ההרצאה הביא ד"ר יונה מספר דוגמאות המבהירות כי פעוטות וילדים נפגעים בעקבות החשיפה הרבה ובלתי מוגבלת כמעט למסכי טלוויזיה, מחשב וסמארטפון.

הוא העניק כלים להורים כיצד יש להתמודד עם התופעה ולמזער את הנזקים, והדגיש: "הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל להכיר בבעיה".

לפרטים נוספים על מועדי ההרצאות ומיקומן ולהרשמה חינם, לחצו כאן.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר