עוגת חתונה. טרנדים

קול ששון וקול שמחה וכל הטרנדים לחתונה

עונת החתונות בשיאה וכדי שתהיו בעניינים בדקנו עבורכם מהם הטרנדים הלוהטים: אטרקציות שוות, איפור מדהים, מנות מנצחות, עיצובי שולחן ואפילו לוק מיוחד לכתובה

פורסם בתאריך: 27.7.18 09:42

חתונה היא (לרוב) חד פעמית והזוג הצעיר (בדרך כלל) משקיע לא מעט מחשבה, אנרגיה, תכנון והבה מאוד כסף בהצלחת האירוע. יצאנו לבדוק מה הן האופנות האחרונות בתחום החתונות, איזו אטרקציה תפיל את האורחים, מה שמים במרכז השולחן, כיצד תתאפר הכלה ומהן המנות המועדפות. קול ששון וקול שמחה וכל מה שצריך לדעת על הטרנדים האחרונים בעולם החתונות:

הפרומו לחתונה – החינה

נתחיל מהחינה, כי הרי חינה היא החגיגה המקדימה לפני החתונה של בני הזוג לעתיד. החינה מסמלת את ההבטחה לחתונה והקמת בית משותף. על כן, נהוג להעניק לבני הזוג חגיגה גדולה ומלאה במתוקים, שמחה, מתנות וזהב –  סימנים לשפע ולשגשוג שאותם בני המשפחה והחברים מאחלים לזוג בהמשך דרכו. האירוע מקבל את השם חינה כשמה של תערובת העשבים ממנה מכינים משחה סמיכה שאותה מושחים על ידיהם של המאורסים. החינה היא כמו חתונה, רק בלי הלחץ והבלגאן. זו הזדמנות ליהנות ולהשתחרר לפני האירוע הגדול, ולהיות עטופים במשפחה וחברים.

שלומי עמר, מ"אגדות קזבלנקה" בראשון לציון, מספר על הטרנדים העכשוויים במסיבות החינה. בתחום התלבושות – אוברול לכלה עם מראה לבן ונוצץ – מושלם ונוח לקבלת פנים ואחריו במעבר לרחבת הריקודים. גם לאורחים ולמשפחה מגיע לבוש מסורתי מלא בעיטורים מהודרים ואבנים בוהקות. עוד עניין חשוב הוא צילומים על רקע אוהל חינה מפואר, לא לפני שהכניסה לאולם עוברת דרך שער מרוקאי מעץ או ממתכת, צבוע בעבודת יד, ממנו נשפכים בדים עדינים ושקופים למחצה. חלק מהמשפחות מעדיפות שהשערים יכילו סידורי פרחים מרשימים המשלימים את פלטת הצבעים של האירוע. עוד אטרקציה בלתי נשכחת – רקדן בטן מקצועי ותוסס אשר מבצע מופע ריקוד אותנטי ומלא אנרגיות, המשלב בתוכו גם את החתן, הכלה או שניהם.

השואו של עוגת החתונה

עוגת החתונה היא אחד הסמלים שלעולם לא ייעלמו מנוף החתונות. יש לה שואו משלה וחובה שלכל חתן וכלה תהיה התמונה המסורתית של חיתוך העוגה. בלעדיה, החתונה לא תהיה מושלמת.

אולה קלנדרב, בעלת "אולה פטיסרי ואירועים" מחולון, מסבירה: "לפני האירוע אחד ההדגשים שלי הוא לתאם ציפיות מול הלקוח. לרוב, אני משרטטת סקיצה ללקוחות לאישורם ולהוספת הפרטים שהם רוצים. העוגות שלי נאפות סמוך למועד האירוע, ואחת העוגות הנטרפות אצלי היא עוגת שוקולד עם קרם וניל ודובדבנים. כמובן, אפשר לגוון עם הטעמים, הכל לפי בקשת הלקוח". הטרנד העכשווי על פי אולה: "אנשים חוזרים לפשטות ולסגנון הווינטג'. אחד הטרנדים שחזקים השנה בעוגת החתונות הוא עוגה 'ערומה' עם קישוטי פרחים מסביב – קלאסי, נקי, יפה ובעיקר מיוחד וטעים".

הקשר בין מים לכלה יפה

אומרים שכל כלה יפה, אבל לא מעט בזכות האיפור המוקפד. לבנת בכר סדן, מאפרת מראשון לציון, אומרת כי"המראה הזוהר והמבריק ממשיך איתנו גם לעונת האירועים הנוכחית, אבל אין ספק שחתונת השנה של הנסיך הבריטי הארי ואהובתו מייגן מרקל הביאה ביקוש למראה פשוט וטבעי יותר".

סדן ממשיכה ומפרטת: "גווני המדבר והשקיעה שולטים מאוד במראות האיפור הנוכחיים. העיניים מעוטרות בצלליות מוזהבות, כתומות ואדמדמות, עם משחק של מרקמים בין גימור מאט לגימור מטאלי, שהפך להיות מאד פופולרי השנה. גם הנצנצים חזרו בגדול לאופנה, והם מוסיפים נדבך זוהר משלהם לאיפור העיניים".

לדבריה, "חשוב לך לבחור אנשי מקצוע קשובים וסבלניים, שמרגישים איתם נוח, מדובר ביום לחוץ ולכן רצוי וחשוב לעשות איפור ניסיון לפני האירוע ויחד עם זאת על הכלה להיות פתוחה לשינויים ולעצות המקצועיות שתקבל מהמאפרת. מבחינתי, הכי חשוב להקפיד לשתות המון מים במהלך החודש שלפני האירוע. מהלך זה יתרום למראה הזוהר והקורן של עור הפנים שלך בערב הגדול".

ממסמך משפטי ליצירת אמנות 

הכתובה היא חלק בלי נפרד מכל טקס נישואין יהודי. מדובר במסמך משפטי שנלווה לקידושין ובו מפורטים חובות הבעל כלפי אשתו, ובעיקר התחייבותו הכספית במקרה שתגורש או תתאלמן. שטר הכתובה מוענק לכלה במהלך מעמד החופה. נוסח כתובה הוא סטנדרטי בדרך כלל וזהה בין כל הכתובות הקיימות ולמרות זאת, כיום יותר ויותר זוגות בוחרים להביא לטקס עיצוב כתובה ומלל קצת אחר, ייחודי להם ולטעמם. במקרים אלה, הכוונה לכתובה שתהיה פריט עיצובי לבית ותזכורת תמידית לברית האהבה בין בני הזוג, להסכם של זוגיות מכבדת, שוויונית והדדית.

אמנית הקליגרפיה והמעצבת רות רודין מציעה כתובות מרהיבות עם מלל ייחודי, מותאם אישית למגוון הרחב של טקסי חתונה: אורתודוכסי, רפורמי, קונסרבטיבי, מעורב וחד-מיני. הכתובות מודפסות על נייר איכותי וזוגות רבים רואים בכתובה המעוצבת של רודין ערך אומנותי ותולים אותה כיצירת אמנות על קיר ביתם.



דברו אלי בסקולנטים

תשכחו מואזות שקופות עם נרות ושלל שרשראות פנינים שנשפכות מכל עבר. תשכחו גם מבוקה פרחים מוגזם שמסתיר את מראה האולם ואפילו את היושבים מן העבר השני של השולחן. בקיץ הזה, עיצובי השולחנות נמוכים, נקיים ויפים. נועם רוזנברג, מעצב רב תחומי וגנן חובב, מספר: "בעונת החתונות הנוכחית תגלו על שולחנות גני האירועים צמחי סוקולנטים בתוך עציצי בטון וקרמיקה.  הסוקולנטים הם המילה האחרונה בכל הקשור לעיצוב בתים, והמעבר שלהם לעיצוב שולחנות בחתונה הוא טבעי וראוי. העציצים משמשים בסוף הערב כ-Giveaway מקסים לאורחים”.

הקרניבורים מנצחים

בשנים האחרונות שודרגו תפריטי אולמות האירועים והגעה לחתונה מבטיחה לאורחים מנות מושקעות. דוד טהור מאולמי "סוסייטי" בבת ים מספר כי "באחרונה עדכנו את תפריטי המנות שלנו על מנת להתאים את עצמנו לכל סוגי האוכלוסיה וכיום יש לנו מנות המתאימות גם לצמחונים ולבעלי רגישויות שונות, כדי שכל אדם שמגיע לחגוג אצלנו ייהנה מהאוכל". באולמי סוסייטי מציעים לכן מנות מצוינות כגון האושפלו הבוכרי, תרמיל בצק פילו ממולא בבשר טלה ועוד.

צחי דוש מאולם האירועים "דוש הרמוני" בבת ים מציין כי "למרות שניכרת עלייה ברורה בשנים האחרונות במספר הטבעונים והצמחונים, המנות הבשריות הן עדיין הבולטות והמבוקשות ביותר באירועים". לדבריו, "הקהל המקומי המגיע אלינו לחגוג אוהב מאוד את הבשרים שעשויים על המנגל ובוחר פעמים רבות דווקא בתפריט הקייטרינג הבשרי שלנו הכולל מנות שיפודים עשירות המלוות בסלטים מזרחיים, פיתות ולחמים עם טעמים וריחות מעוררי תיאבון, ובין השאר שיפודי אנטריקוט, פילה בקר, ביצי הודו, חלאווית וכבש".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר