מערכת מצילת חיים: מדוע התקנת מובילאיי הכרחית?

סטייה מנתיב, סכנת התנגשות בכלי רכב, הולכי רגל או אופניים – בחברת "אוריאל מערכות", המורשים בהתקנת מערכת ההתראה המסייעת במניעת תאונות דרכים, ומסבירים מדוע עכשיו ההתקנה משתלמת במיוחד

פורסם בתאריך: 9.10.18 13:06

חשיבותן של מערכות ההתרעה לרכב עלתה בשנים האחרונות על רקע הפיתוחים החדשים בתחום, לצד חקיקה שמחייבת התקנת מערכות אלה בכלי רכב חדשים. אין ספק שמערכות ההתרעה מונעות לא מעט תאונות ופגיעות. הן מתריעות על סטייה מנתיב, סכנת התנגשות בכלי רכב בכביש עירוני או בין עירוני, אי שמירת מרחק, זיהוי חריגה מהמהירות המותרת וסכנת התנגשות בהולכי רגל או אופניים – בשעות היום בלבד.

אחת החברות הבולטות בתחום התקנת מערכות ההתרעה של מובילאיי בארבע השנים האחרונות היא "אוריאל מערכות" – מתקינה מורשית המטפלת לפי החוק ברכבים שעלו על הכביש החל מינואר 2018 וכן ברכבים מסחריים (3.5 טון ומעלה) אשר עלו על הכביש החל משנת 2012.

מתברר כי ישנה חשיבות רבה לכך שההתקנה תבוצע על ידי מתקין מוסמך ובעל ניסיון, המחזיק באישורים המתאימים. אחרת ישנו סיכון בכך שתבוצע עבודה לא מקצועית, לעתים  עם פוטנציאל הרסני. הסיבה מאוד ברורה: מובילאיי היא מערכת מצילת חיים, ואסור להפקיר את התקנתה לידיים לא מקצועיות שעלולות לגרום למערכת לסבול מפגמים לא רצויים.

"התועלת הגדולה היא התקנת מערכת מובילאיי 630 פרו, המערכת הכי מתקדמת שקיימת בשוק", אומר אוריאל חליבה מחברת "אוריאל מערכות", מתקין ברישיון משרד התחבורה.

האם התקנת המערכת מובילה לחיסכון בדמי הביטוח השנתיים?

"כן, כאשר מדובר בכלי רכב בטווח הרישוי המתאים בין 1 בינואר 2000 ל-1 במאי 2017. ההנחה תהיה בסכומים של 80 עד 800 שקל בשנה. תלוי בחברה המבטחת וברכב עצמו. היא ניתנת בהתאם לנוהל 151 של משרד התחבורה, שנקבע בספטמבר 2017  ומטרתו לעודד התקנת מערכות התרעה".

מלבד המקצועיות והאישורים הנדרשים שבהם מחזיקה החברה, היא יוצאת במבצע המאפשר ללקוחות לקבל הנחה של 1,500 שקל על אגרת הרישוי לרכב. זאת, כאשר עלות המערכת עצמה עומד על 2,100 שקל כולל מע"מ. ההטבה נפרשת על פני שלוש שנים, כאשר בכל אחת מהשנתיים הראשונות מתאפשר חיסכון של 700 שקל ובשנה השלישית תעמוד ההנחה על 100 שקל. ההנחה מיועדת  ל-120 אלף רכבים ראשונים.

חליבה מציין כי ניתן לשלם עבור המערכת מצילת החיים ב-12 תשלומים ללא ריבית, כולל התקנה בבית הלקוח או מקום העבודה בכל רחבי הארץ. בנוסף מוענקת מתנה ללקוחות: מצלמת דרך או דיבורית.  ההטבה מיועדת לכלי רכב, ידניים ואוטומטיים, שטווח הרישוי שלהם (העלייה לכביש) נע בין ינואר 2000 למאי 2017.

לבדיקת זכאות להטבה חייגו: 054-3299709

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר