מימין, לירן דוידוב ולקוח על הבר. צילום: אפי יוספי
מימין, לירן דוידוב ולקוח על הבר. צילום: אפי יוספי

שוער ביום וברמן בלילה: לירן דוידוב מחולון חוגג על המגרש ועל הבר

הוא אמנם צעיר אבל כבר נחשב לשועל לילה ותיק בחולון, מפיק ליינים מסיבות וחוגג עם הלקוחות על הבר. לירן דוידוב לא ישן בלילה אבל גם לא מוותר על אהבתו לכדורגל

פורסם בתאריך: 12.1.19 16:12

שוער ביום וברמן בלילה. בגיל 22 לירן דוידוב, תושב חולון, מראה כיצד ניתן לשלב את חיי הלילה הסוערים עם פעילות ספורטיבית קבועה: "זה עניין של אופי בסופו של דבר. אם אתה רוצה, אתה יכול לשלב הכל".

על אף גילו הצעיר, דוידוב אינו טירון מתחיל בחיי הלילה. "אני בתחום כבר שש שנים", הוא מספר. "בגיל 16 התחלתי להפיק ולארגן מסיבות של ילדים, נשפים ועכשיו אני מרגיש יותר את העבודה. מדי יום שישי יש לי ליין שאני צריך להרים, להמציא את עצמי מחדש, למשוך עוד אנשים ולסגור עוד שולחנות. מגיעים בין 800 ל-900 אנשים בכל ליין כזה. הוא נקרא forest  ונחשב לאחד הליינים המצליחים ביותר באזור המרכז".

חוץ מלהפיק מסיבות הוא גם מברמן ב"סעידה בפארק": "אני תמיד משתדל לספק את השירות הטוב ביותר. התחלתי בתור מלצר ב'סעידה בפארק', לאחר מכן ניהלתי את ה'ברוני' ברחוב סוקולוב ועכשיו חזרתי ל'סעידה בפארק' כברמן. אני אוהב את האווירה הזו, לשמח אנשים, לצחוק איתם, לשמוע מוזיקה. זה מיוחד כי אתה נמצא בעבודה ומרגיש במסיבה".

ברמן, מפיק, איפה הכדורגל נכנס לעניינים?

"התחלתי לשחק כדורגל בכיתה א', בצפרירים חולון. שיחקתי שם במשך ארבע שנים שבהן למדתי והתפתחתי כשחקן. כמו כל אחד, גם אני רציתי להתקדם ובגיל תשע הלכתי להיבחן בהפועל תל אביב כשוער. התקבלתי אבל השנה הראשונה הייתה מאוד קשה. בקושי שיחקתי וזה היה מייאש. הבנתי שכדי לשחק ולהרוויח את המקום שלי, אני צריך לעבוד יותר מכולם, לכן הייתי מגיע חצי שעה לפני כל השחקנים לאימון ומבצע תרגילים אישיים עם מאמן השוערים גבי בורשטיין. כך תפסתי את המקום שלי והייתי שוער ראשון של הפועל עד גיל נוער. התאמנתי עם הקבוצה הבוגרת ויצאתי איתם למחנה אימונים".



עם שירותו הצבאי החלו הבעיות במשחק: "הבעיות בכדורגל החלו כשהתגייסתי לצבא. בדיוק אז עברתי להפועל רמת גן ולא שחררו אותי לאימוני בוקר, מה שגרם לי לפרוש לכמה חודשים, אבל חזרתי והיום אני משחק בבית"ר רמת גן ומצליח לשלב את זה יפה עם חיי הלילה".

ספורטאי וברמן זה שילוב מעט מוזר, איך אתה מצליח ללכת לישון מאוחר ולקום לאימון בוקר למשל?

"זה עניין של אופי בסופו של דבר. אם בנאדם רוצה, הוא יכול לשלב הכל, אני רבגוני ולכן אני מצליח להתעסק במספר תחומים. צריך לדעת לשים לעצמך את הקווים האדומים שלך. ברור שאם יש לי משחק ביום שישי, אני לא אעבוד יום חמישי בלילה".

אז איך מתנהל סדר היום שלך?

"הבוקר בדרך כלל פנוי אצלי ואני מנצל אותו למנוחה או לאימונים בחדר כושר. בין ארבע לשש אחה"צ אני הולך לאימון במסגרת הקבוצה ובערב הולך לעבוד על הבר. בהתחלה היה קצת קשה, אבל עכשיו אני מצליח לשלב את הכל כשמבחינתי האימונים הם בחשיבות עליונה".

לסיום, מה דעתך על חיי הלילה בחולון?

"חיי הלילה בחולון מאוד התפתחו וגדלו ואני שמח להיות חלק מזה. אין פה מסיבות כמו בתל אביב אבל יש הרבה ברים טובים שאפשר לבוא ולשבת בכיף. ה'סעידה' למשל מושכת אנשים מכל הארץ, יש את האגם שנותן תחושה של פתיחות, אנשים מרגישים שהם בים, זה משהו מיוחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר