נהגת המרוצים מחולון: "במקום בגדים אני קונה חלקי חילוף"

היא מוסכניקית ששואפת לנהל את המוסך, מחזיקה בבעלותה שני רכבי ספורט ולוקחת חלק במרוצי פורמולה. נטלי וקסלר מחולון טסה על המסלול

פורסם בתאריך: 18.1.19 09:53

נטלי וקסלר מחולון זוכה לאלפי עוקבים באינסטגרם, אבל הסיבה לכך היא יוצאת דופן וקשורה ל"שריטה" שיש לה עם מכוניות מרוץ.

וקסלר, בת 30, שוחה עמוק בתחום שנחשב לגברי ביותר – מכוניות, ובהתאם היא עובדת במוסך "פרופשיונל מוטורס" בבילו סנטר, מתאמנת, לומדת וחולמת על מרוץ המכוניות הבא.

"מאז שאני זוכרת את עצמי התעסקתי בתחום הרכבים", היא אומרת. "אבא שלי היה אלוף הארץ בקארטינג לפני 20 שנה וכל הזמן הוא היה לוקח אותי איתו למסלולים. התאהבתי בתחום ומשם הכל היסטוריה", היא מסבירה.

בבעלותה שני רכבי ספורט. "אני מחזיקה ומטפלת בהם בעצמי, ובמקום להסתובב בקניון ולקנות בגדים, אני תמיד אעדיף להסתובב במכירות חיסול של רכבים ולרכוש עוד פריטים לרכב", היא מתוודה.

לדבריה, בעבר החלה לימודים לתואר ראשון במדעי החברה ותקשורת, "אבל הבנתי שאין מנוס מתחום הרכב ומאהבה האמיתית שלי לרכבים ומהר מאוד החלטתי לשנות כיוון ולהירשם לקורס אוטוטרוניקה (מכונאי רכב 01) שאני מקווה שיתחיל בקרוב.המטרה הסופית שלי היא  להגיע לתעודת ניהול מוסך, להבין ולדעת כמה שיותר איך המנוע עובד ולנהל מוסך".



איך התגובות מסביב?

"בוא נאמר שלרוב האנשים זה  נראה מוזר שבחורה עוסקת בתחום הרכב,  בעיקר כשהם מגיעים למוסך ורואים אותי עובדת בין חבורת מוסכניקים. לפעמים באות אלי בחורות ואומרות לי, 'כל הכבוד!', 'זו העצמה נשית', ולפעמים גם יש תגובות מפרגנות מגברים שמאוד אוהבים לראות בחורה מטפלת להם ברכב. כן, זה ממש כיף לקבל הערות כאלו מהסביבה".

ומה אומר על זה בן זוגך?

"הוא אוהב את זה ומתגאה בי. שנינו חולקים את האהבה לרכבים, ככה שגם השיחות שלנו לרוב עוסקות בחלקי רכב וברכבים מיוחדים. לזכותו ייאמר שהידע שלו עצום ואני לומדת ממנו".

מהי החוויה הכי מטורפת שלך שקשורה לתחום?

"וואו יש המון, אבל אני חושבת שהדבר הכי מטורף שעשיתי היה לנסוע לפני שנה לפנוניה רינג בהונגריה כדי לעשות קורס נהיגה על פורמולה. זה היה חלום שלי שהגשמתי".

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר