בשואו-רום של שושי זהר. פורים שיקי במיוחד
בשואו-רום של שושי זהר. פורים שיקי במיוחד

פורים 2019: הגולגול של נטע ברזילי, נועה קירל ובמבי גם. צפו:

כוהנת התחפושות מחולון שושי זהר השיקה את ליין התחפושות לפורים 2019 - טונות של שיק, הררי סטייל ונועה קירל כמובן

פורסם בתאריך: 28.1.19 15:23

כוהנת התחפושות מחולון שושי זהר השיקה היום (שני) באופן רשמי את ליין התחפושות לפורים 2019. הטרנדים הבולטים: תחפושות של כוכבי הפסטיגל, נועה קירל,  קולקציית במבי וחד קרן בעיצוב חדש, תחפושות של בובות, שלדים, תחפושות חדשות של כוח PJ, מיקי מאוס, LOL, הארי פוטר וגם אחת של נטע ברזילי עם הקימונו והגולגול בשיער.

בשואו רום של זהר בחולון צעדו היום בסך דוגמניות בתחפושת שמייצגות חג הפורים הקרוב, ביניהן זהר עצמה, סרבנית מצלמות וראיונות שדאגה שהכל יהיה בדיוק במקום.

צפו במסיבת התחפושות של שושי זהר: 

סטטיק ובן אל, כוכבי השנה שעברה, נדחקו הצידה ובמקומם תפסה את כס המלוכה נעה קירל בשלל תלבושות שלה ואם לשפוט על פי זהר שכבר שנים יודעת לזהות טרנדים ולשים עליהם את האצבע , תחפושות נועה קירל עתידות להיות הלהיט של העונה.

במבי ליין בשואו-רום של שושי זהר

עוד הוצגו ליינים שלמים של חדי קרן באינטרפרטציה אישית של זהר שגם מעצבת את הבגדים, תחפושות בלעדיות של המופע המבוקש Freestyle פסטיגל בדמויות של נועה קירל ויהונתן מרגי, אליענה תדהר, ניב סולטן, אורי לייזרוביץ', עומר חזן, שירה לוי, עדי חבשוש וריף נאמן.



עוד בלט במבי שיק בשלל תחפושות של איילות אהובות לכל הגילאים, מתינוקות ועד נשים עם אוברולים או שמלות מלמלה, וכן חיות בגן עדן עם מגוון ענק של דמויות לילדות ונערות עם שמלות פלמינגו מבריקות בוורוד, ברבורה, תוכי טרופית צבעונית, טווסית, פרפרית. כמובן, לא נפקד מקומן של LOL – הבובות עם ארבע תחפושות לילדות: Diva, Queen bee, Center Stage, SUGAR.

טווח המחירים לתחפושות היפהפיות ינוע בין 39 שקל ל-189 שקל ואין ספק שהולך להיות פורים מרהיב ושיקי במיוחד.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר