הפינה השקטה שלכם. תמונה: תורג'מן בנייה.
הפינה השקטה שלכם. תמונה: תורג'מן בנייה.

מחפשים דירה? פרויקט Green town בחולון, לשים את עתידכם במרכז

פרויקט Green town ברחוב יום הכיפורים של חברת "תורגמן מאיר ובניו בע"מ" הוא בדיוק הבניין שחיפשתם. חדיש, יפייפה והכי חשוב מושלם עבור משפחות וזוגות צעירים כאחד

פורסם בתאריך: 27.6.19 15:43

פרויקט Green town ברחוב יום הכיפורים 9 ,חולון של חברת "תורגמן מאיר ובניו בע"מ"

הגעתם להחלטה שהגיע הזמן לעבור לדירה חדשה, אתם מסתובבים בכל העיר בחיפוש אחר דירת חלומותיכם אבל זה נראה כאילו אף אחת מהדירות שאליהן אתם מגיעים, לא באמת משקפת את מה שאתם מחפשים. מה עושים עכשיו?

חיפוש ומעבר לדירה חדשה יכול להיות משימה מאתגרת בהחלט, אך כאן חברת תורגמן נכנסת לתמונה. כל אשר עליכם לדעת הוא מה אתם מחפשים, ואת השאר? תנו להם לעשות.

חברת תורגמן היא אחת מחברות הבנייה הוותיקות ומהמובילות בישראל זה שנים. במהלך עבודתה עושה החברה שימוש בטכנולוגיות חדישות לצד סטנדרטים בינלאומיים מחמירים על מנת להבטיח תקינות ואיכות לכל אורך הפרויקט. לחברה ישנו סיווג קבלנים ג'-5 עם תו תקן iso 9000 ורישיון קבלן מוכר לעבודות ממשלתיות.

מרווח, יפייפיה ונראה מעולה. תמונה: תורג'מן בנייה

מרווח, יפייפיה ונראה מעולה. תמונה: תורגמן בנייה

אחד משלל הפרויקטים החמים והמרשימים שתוכלו למצוא כיום אצל חברת תורגמן, אשר לוקחת דרך קבע וחלק ניכר בהתחדשות עירונית, נמצא בחולון.
פרויקט Green town, אשר שוכן ברחוב יום הכיפורים 9 בשכונת קריית שרת המבוקשת, הוא פרויקט הנעשה במסגרת תכניות תמ"א ,תחת שימוש בטכנולוגיות חדישות ובאופן קפדני ומחמיר על מנת להבטיח את איכותו של פרויקט זה.

הבניין המושלם שנמצא ברחוב יום הכיפורים 9 בקריית שרת בחולון מספק מענה מושלם לזוגות ומשפחות צעירות שמחפשות שכונה איכותית שתהיה קרובה להכל, אבל עדיין תדע לספק את השקט לאלה שרוצים קצת מנוחה מהמרוץ היום יומי. כך ניתן לראות כי בקרבת הבניין ישנם מספר מוסדות חינוך, פארקים, מרכז קניות ועוד שלל שירותים משלימים שעומדים לרשות תושבי האזור.
הפרויקט מציג 12 דירות למכירה (שכעת עומדות בפריסייל במחיר מוזל!), ביניהן דירות 4 חדרים, דירות גן 4 חדרים, ופנטהאוזים 4 חדרים הכוללים מרפסת ענקית ומושלמת לכל מי שאוהב לארח בחגים ושבתות.
הדירות עצמן מעוצבות בסטנדרט הגבוה ביותר, מאובזרות במפרט עשיר, ואף כוללות חניה לכל דירה בחניון תת קרקעי, דבר אשר מייחד פרויקט זה מכלל הפרויקטים.

אם תיאור הדירות והמיקום תואמים את החיפושים שלכם, תשמחו ודאי לשמוע שבמסגרת השקת הפרויקט משווקת "תורגמן" את הדירות במחיר השקה החל מ- 1,830,000 ₪.

השכונה המתחדשת בה נבנה הפרויקט לצד המקצועיות והוותק של חברת תורגמן מבטיחים שמהדירה הזו לא תרצו לצאת.

ליצירת קשר והשארת פרטים לחצו כאן

משרד מכירות : 1-800-360-400
אתר האינטרנט של החברה: www.turgeman-ltd.co.il

פרוייקט green town. צילום: תורג'מן בניה

פרוייקט Green town. צילום: תורגמן בניה


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר