בית לחברות ועסקים. צילום: תורג'מן בנייה
בית לחברות ועסקים. צילום: תורג'מן בנייה

פרוייקט T1 בחולון – בית לעסקים ולמשרדים

פרוייקט T1 במרכז העסקים הצומח שבחולון מציע בית מושלם עבור חברות ועסקים שמחפשים לעבוד בסביבת עבודה פוריה ומתפתחת לצד אזור שוקק חיים, הנאה מובטחת

פורסם בתאריך: 27.6.19 16:04

כמה פעמים יצא לכם לשאול את עצמכם, האם סביבת העבודה שלנו, ובעיקר המשרדים, משפיעה על התפוקה, הריכוז והחשק שלנו. עבודה במשרד חדיש ונעים מבטיחה לשפר את מורל הצוות ולהביא לביצועים טובים יותר לאורך זמן.
לא פלא אם כך, שיש עליה חדה בביקוש למשרדים חדשים ושכאשר בניין משרדים חדש נפתח, כל כך הרבה חברות ועסקים נלחמות על ההזדמנות לקבל בו מקום. אחד מהפרויקטים המרשימים שעומדים לקום בקרוב, הוא חלק מפרויקט משרדים שנקרא T1 אשר מנוהל על ידי חברת תורגמן, והוא עומד להיות מבנייני המשרדים המושקעים והמרשימים שידעה חולון.

חברת תורגמן היא מחברות הבנייה הוותיקות והמובילות בישראל. החברה דוגלת בבניה איכותית המתעדכנת ברוח הזמן והתקופה ונחשבת לאחת החברות הראשונות בישראל שאימצה את עקרונות הבניה הירוקה לצורך שמירה על הסביבה. לצורך עבודתה, עושה החברה שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובסטנדרטים בינלאומיים מחמירים, שמבטיחים כי כל פרויקט עליו שוקדת החברה יעשה על צידו הטוב ביותר.
בין היתר, לחברה ישנו גם סיווג קבלנים ג'-5 עם תו תקן iso 9000 ורישיון קבלן מוכר, לעבודות ממשלתיות.

פרויקט T1 עליו עובדת כיום החברה,הוא פרויקט משרדים מסחרי אשר עומד לקום במתחם העסקים החדש והמדובר באזור התעשייה והמסחר בחולון. מיקומו בנקודה המבוקשת והגבוהה ביותר באזור, ממש מול מרכז עזריאלי שבחולון ,וגודלו יעמוד על לא פחות מ -11,000 מ"ר.

מתחם העסקים החדש באזור התעשייה והמסחר של חולון, הוא אחד מאזורי התעסוקה הגדולים והפוריים בישראל ועומד על שטח של 200 אלף מ"ר, המארחים כוח צרכני עצום של למעלה ממיליון איש, זאת תודות למיקומו בלב מטרופולין תל אביב והמרכז.

המיקום הנוח יוצר פתרון מושלם גם עבור עובדים ובעלי עסקים המגיעים למקום עבודתם בעזרת תחבורה ציבורית נוחה, שכן ישנם באזור מספר מוקדים שמאפשרים הגעה קלה וזריזה לאזור ממספר צירי תנועה ארציים מרכזיים כמו כביש 4 (אשדוד-ת׳׳א), כביש 44 (יפו-ירושלים), נתיבי איילון, כביש 431 וכביש מס׳ 1. כמו כן, תכניות הרכבת הקלה עוברות בסמוך למתחם ובעתיד יוכלו אנשים להגיע למתחם גם מהרכבת.

עם הזמן צבר המתחם תאוצה וכיום התבסס כמקום מושבם של כמה מהחברות והארגונים הגדולים המגיעים מעולמות הטכנולוגיה, פיננסים, קמעונאות ותחבורה. בין השמות המוכרים שתמצאו באזור המתחם תפגשו את סאפיינס, מגוון בנקים, הלמן – אלדובי, AVAYA, טלדור, קומפיוג'ן, בוני התיכון, אופטימאל פלוס, שומרה, עמידר, מרקורי, שובל, ועוד.
כבר היום, מעריכים מומחים בענף הנדל"ן שהמתחם רק ימשיך לגדול ולהתרחב ויהפוך במהרה למתחם המשרדים והמסחר המבוקש ביותר בגוש דן, עם רמות מחירים הנוסקות כלפי מעלה.

לטובת הקונים מציע הפרויקט מגוון יתרונות בולטים, וביניהם: 4 מרתפי חניה, קומת חנויות ומסחר ו-9 קומות משרדים, המאופיינים בגמישות תכנונית ואדריכלות פרקטית, שמאפשרת התאמה של חלל החדרים באופן אופטימלי לצרכי העסק.
כמו כן, עובדי המקום ייהנו ממגוון רחב של שירותים ובהם: לובי מפואר ומלתחות מפנקות, עמדות הטענה לטלפונים החכמים ולמחשבים הניידים, חניון תת קרקעי חכם וממוחשב, שירותי חברת ניהול, פיתוח סביבתי ירוק, שטחים ציבוריים מטופחים, וכמובן סמיכות למתחם שוקק חיים אשר נמצא בליבו של מרכז עזריאלי בחולון, ובו שלל מסעדות, בתי קפה ופאבים.

המשרדים שעומדים לרשות הקונים נעים בין 70 מ"ר ועד לקומה שלמה ,מה שמבטיח לכל חברה ולבעלי המקצועות החופשיים כגון עורכי דין, רואי חשבון וכו' למצוא את המקום המובחר שיתאים לה בצורה המושלמת.

כעת נמצא הפרויקט בשלבי בניה ושיווק כשעם סיומו יחל שיווק של פרויקט נוסף אשר ייקרא T2 ובו 12,000 מ"ר נוספים באותו המתחם.

פרויקט משרדים זה, אשר מנוהל על ידי חברת תורגמן המובילה בישראל, מבטיחה לעמוד לרשותכם ולספק לכם חוויה משרדית יוצאת דופן.

ליצירת קשר והשארת פרטים לחצו כאן

משרד מכירות: 1-800-360-400
אתר האינטרנט של החברה: www.turgeman-ltd.co.il

פרוייקט T1 במרכז העסקים החדש שבחולון. תמונה: תורג'מן בנייה

פרוייקט T1 במרכז העסקים החדש שבחולון. תמונה: תורגמן בנייה


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר