הדמיית הקמפוס החדש במכון הטכנולוגי
הדמיה: קנפו קלימור אדריכלים

אושר: 20 מיליון שקל עבור להקמת בניין במכון טכנולוגי

תנופת נדל"ן לקראת קידום מעמדו לאוניברסיטה והפיכתו לקמפוס בינלאומי

פורסם בתאריך: 11.11.19 09:27

המכון הטכנולוגי חולון HIT הודיע בתחילת שנת הלימודים האקדמית, על פרויקטים מסיבים של תשתיות ונדל"ן, שמטרתם להציב את המכון בחזית העולם האקדמי, ולקדם את הפיכתו לקמפוס אוניברסיטאי לצד האוניברסיטאות המובילות בישראל. המהלך נועד גם כדי להעניק לסטודנטים ולסגל האקדמי סביבת למידה חדשנית ואווירת קמפוס בינלאומית.



מנכ"ל המכון שמואל גולדברג הודיע, כי החל שלב התכנון של בניין חדש, שיאכלס עם גמר הקמתו בשנת 2023-4 את הפקולטה להנדסה, את התוכנית החדשה לרפואה דיגיטלית ואת המרכז לחדשנות של המכון. המבנה החדש ישתרע על שטח של כ-4800 מ"ר והקמתו מתאפשרת לאחר אישור תקציב בסך 20 מיליון שקל שהתקבל מהמל"ג, וממקורות מימון עצמיים של המכון. תיכנון הבניין נמסר למשרד קנפו קלימור ארכיטקטים.

במכון לומדים בשנה הנוכחית כ-4,500 סטודנטים, בחמש פקולטות שונות במסלולים ותוכניות לימוד לתואר ראשון ולתואר שני. על מנת לתת לסטודנטים את הסביבה הלימודית המיטבית, נרכשו שלושה מבנים חדשים, שישמשו באופן זמני ככיתות ומעבדות עד להשלמת הבנייה.

בשבועות האחרונים מסיים המכון את פרויקט ההנגשה של המבנה ההיסטורי בקמפוס (בניין התעשייה ברחוב גולומב), בן שש הקומות, עם התקנת מעלית וכמה שיפורים חזותיים, כולל פיתוח סביבתי ופינות ישיבה לרווחת הסטודנטים והסגל האקדמי.

כזכור, לאחרונה הניחו אנשי המכון את אבן הפינה של מעונות הסטודנטים שהקמתו תושלם בקיץ 2022. עלות ההקמה נאמדת בכ-140 מיליון שקל. הפרויקט יכלול שלושה מבני מעונות בני תשע קומות, בשטח של כ-16 אלף מ"ר, הכוללים כ-430 יחידות דיור, ו-471 מיטות, מועדון סטודנטים ושירותים נלווים. המתחם יכלול גם 1,200 מ"ר שטחי מסחר שיהיו פתוחים הן לסטודנטים והן לקהל הרחב, וחניון תת קרקעי של כ-300 מקומות חנייה.

מנכ"ל המכון הטכנולוגי שמואל גולדברג מסר: "אני שמח להוביל את תנופת הפיתוח ולהיות שותף יחד עם נשיא המכון וההנהלה, לקידומו ולפיתוחה של HIT באקדמיה, בתעשייה ובקהילה באמצעות המחקר, היצירה, החדשנות, הבינלאומיות והמעורבות החברתית".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר