ישיבת ההזדהות טרום בחירות
ישיבת ההזדהות טרום בחירות

הפתעה ב"ישיבת ההזדהות": שני סגנים לשעבר תומכים בבוזגלו – שני חברי מועצה בקינן

הפתעות בישיבת המועצה האחרונה בחולון: חברי המועצה חשפו במי יתמכו בבחירות הקרובות. שני סגני ראש העיר לשעבר הודיעו כי יתמכו במיקאל בוזגלו

פורסם בתאריך: 27.8.18 10:25

הפתעה בישיבת מועצת העיר חולון שהתקיימה אתמול (ראשון), ובה הכריזו חברי המועצה באיזו רשימה ובאיזה מועמד יתמכו בבחירות הקרובות.

את "ישיבת ההזדהות" ניהל אורן צופי, שמונה על ידי משרד הפנים לשמש כמנהל הבחירות בחולון. רואה חשבון צופי, העובד ברשות המסים במחוז תל אביב, הכריז כבר בתחילת הישיבה שאין לו היכרות עם איש מהנוכחים.

במסגרת הישיבה כל חבר מועצה מכהן נדרש להזדהות בשמו ולהכריז את שם סיעתו ובא כוחו. מהישיבה נעדר חבר המועצה יואל ישורון ונרשמו מספר הפתעות כאשר חברי מועצה נדרשו להודיע על תמיכתם במועמד ובסיעה, כאשר המשמעות היא שככל שיש יותר תומכים בסיעה מסוימת היא זוכה לתקציב גבוה יותר למימון פעילותה (מימון מפלגות).

אחת ההפתעות הבולטות הייתה כאשר מיכאל לויט ממפלגת אמת ועמוס ירושלמי (רשימה עצמאית) הודיעו על תמיכתו במועמד לראשות העיר מיקאל בוזגלו. מיקי שמריהו ("ליכוד") הודיע על תמיכתו בסיעה המאוחדת של סיעת מצטיינים בחינוך והבית היהודי. שמעון חזן (רשימה עצמאית) הודיע על תמיכתו במועמדת לראשות העיר שי קינן וסיעתו "חולון מתחדשת", כמו גם ניסים זאב ("ליכוד"). כל שאר חברי המועצה הודיעו כי ימשיכו לתמוך בסיעותיהם הנוכחיות.



לאחר תהליך ארוך שבו נדרשו כל חברי המועצה להצהיר על תמיכתם ולהעביר טופס חתום למנהל הבחירות, החל ההליך של ועדת הבחירות של חולון. ראשית, הציע ראש העיר מוטי ששון למנות את סגנו זוהר נוימרק ליו"ר הוועדה ואת חיים זברלו מש"ס לסגן יו"ר הוועדה. ההצעה נתקלה בהתנגדות חברי האופוזיציה שדרשו כי עזרא סיטון יכהן גם כן כסגן לצידו של זברלו. ההצעה האחרונה נתקבלה ברוב של 22 חברים, שני  מתנגדים ונמנע אחד.

עם סיום ישיבת המועצה, למעשה האחרונה בקדנציה הנוכחית, נשמו חברי המועצה לרווחה. כמה מהם לא יחזרו ככל הנראה לקדנציה הבאה ואחרים ייצאו לדרך חדשה. כעת מתחיל למעשה המרוץ בן החודשיים שיסתיים ב-30 באוקטובר 2018, מועד הבחירות לרשויות המקומיות בישראל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר