קרן גונן
גונן. "המועמד אינו סוס ובוודאי לא מנצח"

קרן גונן על מועצת העיר: "בובות תיאטרון בהצגה על חשבוננו". צפו:

המועמדת לראשות העיר חולון הטיחה ביקורת קשה בחברי מועצת העיר והציגה במקביל את רשימת החברים במפלגתה העצמאית

פורסם בתאריך: 12.9.18 16:37

ד"ר קרן גונן, המועמדת לראשות העיר חולון, הציגה בשבוע שעבר את הצוות שליווה אותה בחודשים האחרונים וייכנס איתה למועצה, באם תיבחר לנהל את חולון. "מועצת העיר התנהלה במשך שנים כתיאטרון בובות ואנחנו נשים לזה סוף", ציינה גונן בנאומה תוך שהיא מטיחה ביקורת בחברי מועצת העיר הנוכחית.

"לא במקרה בחרתי להציג את הרשימה שלי בתיאטרון הבובות של חולון. לאחר עבודה וניהול של 20 שנה בעיריית חולון, עמוק בתוך המערכת, וכן נוכחות רבה בישיבות מועצה, אני חושבת שהגיע הזמן להגיד את האמת לתושבי חולון: במועצת העיר יושבות במשך שנים בובות בתיאטרון שכולו הצגה אחת, על חשבוננו", אמרה גונן והוסיפה: "הבובות האלו נמשכות בחוטים, מרצונן או שלא, מרימות ידיים בהצבעות מבלי להבין על מה מצביעים, מהי המשמעות הכספית, מהן החלופות ובלי לשאול שאלות הנדרשות מאליהן. בובות הפותחות מצלמה בפייסבוק, בובות האומרות משפטים של כותרת לעיתון ושם נעצרות. אין לבובות, שאתם בחרתם, שום אפשרות לשנות דבר בעיר, גם אם הציגו תמונה כאילו הן עצמאיות ובשליטה. תיאטרון הבובות הזה חייב להיפסק הפעם".

הרשימה של גונן

לאחר דבריה הציגה גונן את חברי רשימתה, 11 במספר: מורן זר-קצנשטיין, בעלת תואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק, קצינת שלישות בדרגת סגן, נשואה ואם לשלושה; ניצן סיטבון, דירקטורית וסמנכ"לית כספים בחברת תשתיות, מנתחת התנהגות במסגרת יעוץ לקב"ס עבור עיריית חולון, מנחה בפרויקט "הורים עושים חיל" במינהל החינוך בחולון, בעלת M.A במינהל עסקים ו-B.A בכלכלה, נשואה ואם לארבעה; רימונה פרקש-ברוך, עיתונאית, יועצת תקשורת בכירה בתחום הפיננסים, בעלת תואר שני, נשואה ואם לשניים; גלית צור, שמאית מקרקעין מוסמכת, בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה ואמא לבת 24.

אלרון פנחס, מנהל מערכות המידע של קבוצת לידור, יו״ר ועד ההורים של בית ספר רביבים, ממקימי אתר האינטרנט של ועד ההורים העירוני, בעל תואר ראשון במינהל עסקים, רב סרן במיל, נשוי ואב לשלושה. שוקי קראים, מנהל מפעל בעמותת "שווים" בחולון – שיקום תעסוקתי של אנשים פגועי נפש, מנהל הכספים של עמותת עינבר, רס"ן בחיל החימוש, בעל תואר ראשון במינהל עסקים ובעל רישיון לתיווך נדל"ן ואבא לשלוש בנות, סבא לשלושה נכדים; עו"ד מוטי גולן, מומחה במשפט אזרחי ובנדל"ן ומטפל בעסקאות נדל"ן, בעל תואר ראשון LLB  במשפטים, נשוי ואב לשניים; נתי בן עזרא, מנהלת "עתיד בטוח סוכנות לביטוח“, עוזרת מקצועית לסמנכ"ל שיווק בהראל ביטוח ופיננסים, עוזרת אדמיניסטרטיבית בבנק ישראל, מחלקת הפיקוח על הבנקים. B.A בביטוח, נשואה ואם לארבעה.

שחף טהור, חברת מליאה במועצת הנוער העירונית של חולון, מדריכה ראשית בתנועת הנוער הלאומי, פעילה חברתית בתחום הנוער ותושבי העיר בחולון, רווקה; אמיר לוז, מרצה על עולם הטכנולוגיה ורשתות חברתיות בחינוך, תואר שני באוניברסיטת Leeds אנגליה בתחום טכנולוגיות המידע ורשתות חברתיות במערכת החינוך, תואר ראשון בחינוך מטעם אוניברסיטת בן גוריון, רווק; שלומית כהן, מנהלת חשבונות בחברת קלינטיקה, הנהגת ההורים של בית ספר רביבים, יו"ר ועד הורים גן אנקור וגן דוכיפת, פעילה חברתית בקהילת שכונת אגרובנק, בת 33, נשואה ואם לשלושה.



תגובות

2 תגובות
  1. מוסדי

    עצוב שזה הסגל שמצליחים להרים מול מוטי ששון, לא נראה שההגמוניה שלו תערער בעשור הקרוב

  2. לימור

    נראה לי שיש כאן סוף סוף מישהי שרוצה לעשות שינוי מן השורש. אין לי טענות נגד מוטי ששון, אבל בהחלט יש מקום לשיפור העיר חולון. בעיקר בתחום החינוך. חינוך בסיסי ויום יומי כמו ללמד את הילדים שלנו שאת הזבל זורקים בתוך הפח, ואם אוכלים חטיף- גם את השקית זורקים לפח. זה חשוב הרבה יותר מלקרוא לחולון "עיר הילדים". ואם ההורים לא מחנכים את הילדים לניקיון, אז ראש העיר, שאלו הם תושביו צריך לדאוג שהדברים האלה יקרו והילדים יקבלו ערכים בסיסיים במערכת החינוך. עם ישראל בבעיה וכדאי שנתחיל לטפל, כל אחד בבית שלו, ברחוב שלו, בשכונה שלו, בעיר שלו, בארץ ישראל- לא ניתן לסבול את חוסר הניקיון שאחז בנו. בהצלחה ושנה טובה ומתוקה!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר