חולדאי. "מר חולדאי, סליחה". צילום: מיכאל יעקובסון
חולדאי. "מר חולדאי, סליחה". צילום: מיכאל יעקובסון

אחרי ה"דפוק" ו"אוכל הכלבים", ישורון מבקש סליחה מחולדאי

ערב יום הכיפורים עושה סגן ראש עיריית חולון חשבון נפש ומתנצל בפני ראש עיריית תל אביב

פורסם בתאריך: 16.9.18 14:24

ערב יום כיפור, מוצא סגן ראש עיריית חולון יואל ישורון הזדמנות לבקש סליחה על אמירותיו הבוטות ומפרסם בדף הפייסבוק שלו התנצלות אישית לראש עיריית תל אביב, רון חולדאי.

כזכור, בחודש יוני האחרון, בסמוך לקיום אירועי הגאווה השנתיים של תל אביב, הצליח חבר המועצה וסגן ראש העיר יואל ישורון להכעיס כמעט חצי מדינה בעקבות פוסט חריף ובוטה נגד מצעדי הגאווה שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. בין שאר ההתבטאויות הקשות שהטיח בקהילה הלהט"בית, ביניהן: "במדינת תל אביב צמחו גידולי פרא, מפלצות בסגנון סרט היורה, שרקחו ממוחם הננסי והמעוות מצעדי חיות דו-רגליות מבחילות ודוחות", שיגר חצים גם נגד ראש עיריית תל אביב חולדאי, כשכתב: "בראש הפירמידה עומד ראש עירייה דפוק, קשיש בלוי, אנין טעם להחריד, ספק יהודי, חוגג על המנגל עם בשר כלבים עד שבא לעם ישראל להקיא על צלחתו. ועירו של אוכל הכלבים??? שם, בחוצות העיר תל אביב, צועדים על שתיים ובגאווה שרוטים לעומק, חרמני משכב זכר (בעעעעע) ואסופת חיות ממין נקבה מכוערות עם קעקועי 'אני שרמוטה (!!!)'".

עתה מבקש ישורון את סליחתו של חולדאי ומפנה אליו את הדברים הבאים: "אנו נמצאים ימים ספורים לפני יום הכיפורים הקדוש, ואני מוצא חובה להביע התנצלות ולבקש סליחה מראש העיר תל אביב, מר רון חולדאי. בפוסט שאותו העליתי בחודש יוני השנה ועליו התנצלתי, התבטאתי באופן לא מכובד ולא ראוי כלפי מר חולדאי. אני מעלה התנצלות זו גם בפייסבוק (המקום בו פגעתי בראש העיר) וגם בצינורות האישיים".

עוד הוא מציין מן המקורות וכותב: ״'מכל חטואתיכם לפני ה׳ תיטהרו', דרש רבי אלעזר בן עזריה במסכת יומא כי 'עבירות שבין אדם למקום ( = אלוקים) יום הכיפורים מכפר, אך עבירות שבין אדם לחברו, אין יום הכיפורים מכפר, עד שירצה את חברו'. לאמור: עד שיבקש סליחה מחברו. אלעזר בן עזריה מטעים כי כאשר אדם מרצה ומביע סליחה מחבר בו פגע – הקדוש ברוך הוא מתרצה לו לכפר על עוונותיו וחטאיו כלפי אלוקים! מר חולדאי סליחה".



כזכור, התגובות בעקבות התבטאויותיו של ישורון לא איחרו לבוא. חברי הקהילה הגאה וכמו כן גם חלק מתושבי חולון קראו להדיח את ישורון מתפקידו כסגן ראש העיר. בנוסף נשמעו קריאות להדיחו מכיסא דיקן הסטודנטים של מכללת אשקלון. בהמשך פרסם ישורון מכתב התנצלות שבו הביע חרטה על הסגנון שבו הועברו הדברים, מה שלא הצליח לבלום את המחאה נגדו שרק הלכה והתעצמה. חברי הכנסת סתיו שפיר ויואל חסון שיגרו מכתב אל מוטי ששון בקריאה לשקול את הדחת ישורון מתפקידו כסגן ראש העיר. אנשי הקהילה הגאה קיימו עצרת מחאה ענקית מול בניין עיריית חולון ואליה הצטרפו מאות מתושבי העיר.

מדוברות עיריית תל אביב נמסר: "חולדאי סלח כבר מזמן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ערן פוקס - המשמר החברתי חולון

    אין כמו יום כיפור
    אתה יכול לקלל את מי שאתה רוצה במילים הכי בוטות שהדף יכול לסבול והעין מסוגלת לקלוט והאוזן מסוגלת לשמוע ואז…
    ואז מגיע יום כיפור ואתה מתנצל ומבקש סליחה ומחילה
    אח"כ מסתיים הצום שערי שמיים נסגרו ונחתמו ואתה בחיים!!! אלוהים הגדול שבשמיים רשם אותך לכף של זכות
    עכשיו אתה תוכל לקלל את מי שאתה רוצה עד שיגיע יום הכיפורים הבא
    בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסכן ןמחניף לרשעים

    מה יש לבקש סליחה מהרשעים ? מסכנים שנשמתם חלולה ומשוועת לעזרה ….

    אן להם שום מחילה אלא אם כן ישובו בתשובה שלימה ורק אז לפני ה' תטהרו.

  3. חיים

    מסכן ןמחניף לרשעים

    מה יש לבקש סליחה מהרשעים ? מסכנים שנשמתם חלולה ומשוועת לעזרה ….

    אן להם שום מחילה אלא אם כן ישובו בתשובה שלימה ורק אז לפני ה' תטהרו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר