זירת האירוע ברחבת בית שטיינברג
זירת האירוע ברחבת בית שטיינברג

בקריית שרת לא הופתעו מהדקירה: "האלימות משתוללת בשכונה"

אירוע הדקירה האחרון בקריית שרת לא הפתיע את התושבים: "מסתובבים פה צעירים מובטלים ומשועממים וכל יום יש מריבות, דחיפות ותגרות. במזל לא קרה פה עד היום רצח"

פורסם בתאריך: 17.9.18 10:52

במוצ"ש האחרונה התקבל דיווח במד"א מרחב איילון על פצוע מדקירה ברחוב משה שרת בחולון. כוחות משטרה, חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום הבחינו בצעיר דקור בפלג גופו העליון, העניקו לפצוע, כבן 24, טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון. לדברי תושבים שגרים בסמוך, האלימות באזור היא עניין שבשגרה והיה זה רק עניין של זמן עד שאירוע כזה יתרחש במקום.

ערב שגרתי ברחבת מתנ"ס שטיינברג בקריית שרת הסתיים במוצ"ש האחרונה בפצוע דקירה. במקום מתארחת בקביעות קבוצת שחקני שש-בש, תושבי השכונה, שחבריה אינם מביעים פליאה על אירוע הדקירה. לדבריהם, "אין יום שלא מתרחש כאן אירוע אלימות. האלימות משתוללת. אנו יושבים פה, משחקים שש-בש ורואים הכל. כל הזמן יש מריבות בין אנשים, צעקות וקללות. צריך להתפלל כל יום שלא יקה משהו נורא. התרבות שלנו התקלקלה. לאנשים אין כבוד אחד לשני, לא לנשים, לא לקשישים ואפילו לא בתוך המשפחה. מספיק לראות איך הצעירים מקללים אחד את השני, אפילו אשפה לא זורקים בפח. יום אחד חבר שלנו העיר לאחד כזה וכמעט חטף מכות".



עד ראייה לאירוע מספר: "קנינו מגש פיצה משפחתית בדוכן השכונתי וישבתי עם ילדיי לאכול. ראינו בקצה החניון חבורות של אנשים ולפתע שמענו צעקות וחפצים נשברים. מיד קמתי לראות מה קורה ולאחר מספר שניות הבנתי שמישהו נדקר. מיד אספתי את ילדיי ועלינו הביתה. לא רציתי לקחת שום סיכון מיותר. כל יום יכול לקרות פה משהו. מסתובבים פה צעירים מובטלים ומשועממים וכל יום יש מריבות, דחיפות ותגרות. במזל לא קרה פה עד היום מקרה רצח".

ממשטרת מרחב איילון מסרו שאכן היה אירוע דקירה במרכז המסחרי בקריית שרת. הנדקר, בן 24, לא משתף בשלב זה פעולה עם החוקרים וכעת נבדקים כל כיווני החקירה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוטי ששון

    עיר הרוסה. ראש עיר דרק. חולון לא מה שהייתה פעם. רע מאוד. מלוכלך.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר