סוכת המתמודדים. קריקטורה מאת אילן דוידי
סוכת המתמודדים. קריקטורה מאת אילן דוידי

הסוכה העירונית בחולון הפכה לזירת תעמולת בחירות. צפו:

שמח בסוכת העיר: המתמודדים לראשות חולון לא פספסו את ההזדמנות, ירדנה ארזי חגגה יום הולדת וההורים מ"אורט חולון" הורחקו. צפו:

פורסם בתאריך: 25.9.18 10:27

כמדי שנה, סוכת העיר המסורתית הוקמה ברחבת המדיטק והזמינה אליה אושפזין מתושבי העיר להתארח ולצפות בהופעה של הזמרת ירדנה ארזי. האירוע החגיגי התקיים אמש (ב') במוצאי חג ראשון של סוכות, ואל הסוכה נהרו רבים מתושבי חולון שאת פניהם קידמו ראש העיר מוטי ששון וחברי המועצה בלחיצת יד ובברכת חג שמח.

השנה הגיעו לקבל את פני תושבי העיר בסוכה העירונית גם מיקאל בוזגלו וקרן גונן, המתמודדים לראשות העיר חולון, והצטרפו לשורת מקבלי הפנים – ראש העיר ששון, סגנו זוהר נוימרק ולשאר חברי המועצה. שי קינן, חבר המועצה, המועמד אף הוא לראשות העיר, נכח אף הוא לצד חבריו למועצה. מי שלא השתתפו בקבלת הפנים היו המועמדים אילן גזית ומורן ישראל, שבחר להיות מחוץ לסוכה עם הפעילים שלו.

צפו באירועי הסוכה העירונית: 

באירוע השנה, בניגוד לשנים עברו, נמנע ראש העיר מוטי ששון לנאום בשל חוקי הבחירות המגבילים את הופעותיו באירועים ציבוריים, ובמקומו בירך את התושבים יוסי סילמן מנכל העירייה.

בעניין זה אומרת ליאורה פור, ראש המשמר החברתי בחולון: "סוכת העיר היא משאב עירוני ואל לראש העירייה להשתמש בה לתעמולת בחירות. הסוכה היתה אמורה להיות נטולת פוליטיקה ופוליטיקאים, לרבות ראש העירייה. היות שלא ייתכן שכספי הציבור יבוזבזו ונשבית שמחות לתושבים בגלל שראש העירייה לא ממלא אחרי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה על שימוש במשאבי העירייה לתעמולת בחירות, החלטתי להוציא הודעה לכל המועמדים שיגיעו לסוכה ללחוץ ידיים. הגיעו כולם למעט אילן גזית ששוהה בחו"ל. אני שמחה שהצלחנו לגרום למעט הגינות והוגנות במערכת הבחירות בחולון ועל כך אני מודה למר יוסי סילמן, שהודיע מראש כי הסוכה פתוחה לכל המתמודדים".

מחוץ לסוכה, המתינו מאות אנשים לבדיקת המאבטחים בכניסה, שדאגו לשמור על הסדר ולהחרים במידת הצורך אביזרי תעמולה מטעם המתמודדים.

מי שבלטו במקום היו הורים לתלמידי "אורט חולון", שניצלו את ההזדמנות כדי למחות על אי הסרתה של האנטנה הסלולרית בבית הספר והגיעו לבושים בחולצות עם מסר ברור: "סכנת קרינה". מחוץ לסוכה התעמתו כמה הורים בוויכוח קולני עם ראש העיר ועוזרו יוסי זיידה, דרשו למצוא להם פתרונות ומחו על אוזלת ידה של העירייה בטיפול בפרשת האנטנה. כוחות האבטחה באירוע נאלצו להרחיקם מן הסוכה.

ירדנה ארזי חוגגת 66 בחולון

מחוץ לסוכה, הרחבה שקקה חיים בהפנינג בחירות כאשר פעילי המועמדים דאגו לחלק בלונים וחולצות לתושבים. בלטו בנוכחותם פעילי סיעת "הצעירים", בראשות מורן ישראל, שהצטיידו בתופים וקראו קריאות תמיכה במועמד. הסדרנים וכוחות המשטרה שנכחו במקום דאגו להנמיך את הלהבות בכל ויכוח שפרץ בין הפעילים השונים ובינם לבין תושבים, והיו כאלה לא מעט עד לתחילת ההופעה המרכזית של הזמרת ירדנה ארזי, שציינה אמש יום הולדת 66 ומשכה אליה כאלפיים מתושבי העיר שמילאו את רחבת המדיטק.



תגובות

תגובה אחת
  1. עופר דואק

    תמיד כייף לצפות בהופעה של ירדנה ארזי- מלכת הזמר הישראלי!
    נותר להעניק לה את פרס ישראל.
    מזל טוב
    עופר דואק

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר