אם נאלצה להתפנות לרחוב יחד עם ארבעת ילדיה: "לא מבקשת רחמים, רק בית"

אסנת קרן פלשה לדירה בג'סי כהן, אבל החליטה להתפנות כדי למנוע את טראומת הפינוי בכוח מילדיה הקטנים. כעת היא נאלצת לשהות בגינה ציבורית. העירייה: "מנסים למצוא פתרונות"

פורסם בתאריך: 3.10.18 16:55

אם לארבעה ילדים קטנים מחולון נאלצה להתפנות היום (רביעי) מדירת עמידר שאליה פלשה שלא כחוק. לטענת האם, אסנת קרן, היא פלשה לדירה בעקבות מצוקה כספית שאליה נקלעה. כעת, בהיעדר פתרון הולם לה ולילדיה, היא שוהה באוהל שאותו הקימה בגינה ציבורית בשדרות היובל בעיר.

קרן, בת 36, אם לילדים בני 6, 8, 10 ו-11, פלשה לפני כשבוע לדירת עמידר בשכונת ג'סי כהן. זאת, לאחר שלא עמדה בתשלום שכר דירה בגלל מצוקה כלכלית. היא התגרשה לפני חמש שנים מבעלה ולדבריה, מאז היא במצוקה כלכלית, התגוררה בדירת חדר עם ארבעת ילדיה, מתקיימת מעבודות דחק ומתמיכה של עמותות.

לטענת קרן, היא איבדה את זכאותה לדיור ציבורי משום שהיא מקבלת דמי מזונות ולא מתקיימת רק מהבטחת הכנסה. הפעילה החברתית מחולון מיטל כהן התגייסה לעזרתה ועתה ממתינה קרן להופיע בפני ועדת של משרד השיכון כדי לקבל מענה למצוקת הדיור שבה היא נמצאת. ואולם, כדי שתוכל להופיע בפני הוועדה עליה לקבל דו"ח של עובדת סוציאלית מטעם עיריית חולון. אלא שהדו"ח מתעכב וכך גם פתרון הדיור.



"אני לא מבקשת רחמים מאף אחד, אלא רק מה שמגיע לי ולילדי", אומרת קרן, "אני לא רוצה להשאיר את ילדי ברחוב מצד אחד ומצד שני רציתי למנוע מהם את הטראומה של פינוי בכוח מהדירה שאליה נכנסתי ולכן אני מבקשת מראש העיר: 'אנא, תעזור לי למצוא פתרון ובית לי ולילדיי. אני זרוקה בחרוב עם ארבעה ילדים ומתחננת לעזרה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מיד כשנודע לנו על המקרה פנינו לחברת עמידר ועד שעות אלו אנו מנסים למצוא פתרונות למקרה שהובא בפנינו". עוד ציינו בעירייה כי ממשרד השיכון פנו היום בצהריים וביקשו דו"ח סוציאלי. ראש הצוות במינהל הרווחה החלה בתוך זמן קצר בכתיבת הדו"ח ומחר בוקר יועבר הדו"ח הסוציאלי למשרד השיכון. יודגש, שראש הצוות במינהל הרווחה מסייעת רבות לאסנת ומנסה להקל עליה בהתמודדות עם קשייה הרבים".

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר