אבישי קאשי

אבישי קאשי מחולון מחפש את האישה שתביא לו ילד

הומו בן 42 מחפש את המועמדת הנכונה להביא עימה ילד לעולם: "היא חייבת להיות אישה חזקה"

פורסם בתאריך: 12.10.18 09:08

"כמעט כל חלום שהיה לי בחיי הצלחתי להגשים אבל יש חלום שטרם שלא אנוח עד שאצליח להגשימו וזה להיות אבא". כך אבישי קאשי, הומו בן 42 מחולון, שמחפש את האישה הנכונה להורות משותפת, כזו שתאפשר לו להיות אבא, במלוא מובן המילה והכוונה.

"להיות אבא עבורי זה לחוות את הרגעים השמחים וגם את אילו שפחות, ליהנות מההישגים וללמוד מטעויות, שאני מקווה שיהיו כמה שפחות, להיות שותף לדרך של הורות משותפת אמיתית", הוא מסביר. קאשי גר זה כבר עשר שנים בשכונת נווה ארזים בחולון. הוא נולד בבת ים, סיים תיכון במגמת חשבונאות ושירת בצבא כנשק. כיום הוא עובד כמנהל חשבונות בחברה למוצרי טיפוח.

קאשי מספר כי היו לו שתי מערכות יחסים עם גברים – האחת החזיקה מעמד 11 שנה והשנייה שלוש שנים, אך ממנה יצא לפני חמישה חודשים. "המחשבה להביא ילד לעולם עלתה עם בן זוגי הראשון, בעיקר מצידו", מעיד קאשי. "אני הרגשתי לא בשל לילד  ועם האחרון היה רצון משותף להביא ילד אך כיוון שראיתי שאנחנו לא מסתדרים, עצרתי את התהליך. העדפתי לעשות את זה עם מישהו שאני שלם איתו".

איזו אישה אתה מחפש לצורך הורות משותפת?

"האישה שאביא איתה ילד לעולם תהיה חזקה ולא שברירית. התהליך לא פשוט והיא צריכה להבין לאן היא נכנסת. ילד זה לא מוצר שאפשר לקנות במכולת ולזרוק, זה לכל החיים. כמובן, יהיה בינינו חוזה המסדיר את כל ההליך. חשוב לי הנושא של הורות משותפת כי אני רוצה שלילד שלי תהיה אמא. אני רוצה שאם יום אחד הוא יבוא וישאל איפה אמא, אני אצביע על דבר מוחשי ולא על ביצית. אני מכיר לפחות ארבעה זוגות שיש להם ילדים בהורות משותפת, זה עובד נפלא והשתכנעתי שזה הדבר הטוב בשבילי".

כיצד אתה מרגיש כהומו בחולון?

"היחס של התושבים בחולון לקהילה הוא מצוין. מדובר בעיר עם אוכלוסיה מכילה. אני הולך ברחוב יד ביד עם בן זוגי ללא חשש. כמובן, יש שכונות פחות מכילות, אבל בשכונה שלי כל השכנים מכירים את אורח חיי ומכבדים אותו. אם הייתי מרגיש שחולון היא עיר לא מכילה הייתי עוזב אותה מזמן. היא עיר נפלאה לגידול ילדים – אכן עיר הילדים, וזה היה אחד השיקולים שלי להישאר כאן".

איך אתה מקדם עוד את הגשמת החלום שלך להיות אבא ובקרוב?

"לאחרונה פרסמתי פוסט ברשתות החברתיות שצבר אלפי שיתופים ותגובות. לא האמנתי שכל כך הרבה אנשים יתמכו ברעיון וקיבלתי 20 פניות רציניות שמתוכן רק עשר היו רלוונטיות ואני מתקדם ובוחן אותן. אני מקווה שבזכות הכתבה הזאת אצליח להגשים את החלום שלי ולהביא ילד לעולם".



תגובות

4 תגובות
  1. מוסדי

    מדהים שכדי לנהוג ברכב צריך לעשות מבחנים ומבחן מעשי אבל כדי להביא ילד לעולם צריך להעלות פוסט בפייסבוק וזהו… הילד יהיה ללא אמא לכל החיים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיקח את אביבית לעשות ילד היא גם רוצה והיא אישה חזקה

  3. אורנית

    אין מצב שאעזור לכאלה ולשכמותם. אם אני לא מספיק טובה להיות בת זוג – אני אהיה מספיק טובה כשצריכים את הרחם שלי ???

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר