אסנת קרן חותמת הבוקר על מסמכי הדירה שקיבלה
אסנת קרן חותמת הבוקר על מסמכי הדירה שקיבלה

סוף טוב: מחוסרת הדיור מחולון קיבלה דירה בקריית מוצקין

"התפללתי לנס", אומרת אסנת קרן שנאלצה לגור עם ארבעת ילדיה באוהל בגינה ציבורית בחולון

פורסם בתאריך: 15.10.18 15:41

לאחר שבועיים וחצי וכפי שדווח ב"השקמה חולון" שבמהלכם התגוררו אסנת קרן וארבעת ילדיה בגינה ציבורית בחולון, נמצאה למחוסרת הדיור ולילדיה דירה בקריית מוצקין.

קרן, שנאלצה לפנות דירה שאליה פלשה בשכונת ג'סי כהן, הוציאה באין ברירה את ילדיה, בני 6, 8, 10 ו-11, למגורים ברחוב. הם התגוררו במשך שבועיים וחצי באוהל בגינה ציבורית בשדרות היובל בעיר. לפני שעה קלה ארזה אסנת קרן את מטלטליה מהגינה הציבורית בה שהתה בשבועיים וחצי האחרונים ועתה היא עושה את דרכה לצפון הארץ לדירתה החדשה בקריית מוצקין.

הפעילה החברתית מיטל כהן, שלקחה את הטיפול בעניינה של קרן וניהלה בשמה את המאבק למציאת קורת גג למשפחה, הודיעה הבוקר לקרן כי בסיוע של חברת עמיגור, תתקבל לידיה דירה של הסוכנות היהודית בתנאי דיור ציבורי, שם תוכל להתגורר כשלוש שנים ולנהל את מאבקה על הזכאות לדיור ציבורי.

קרן ציינה בפני "השקמה חולון" רגע לפני שנפרדה ממאהל שבו שהתה בשבועות האחרונים: "לי ולילדים לא היה קל. מי רוצה לחיות שבועיים וחצי בגינה? גם אני וגם הילדים חלינו וכל יום התפללתי שיגיע נס ותימצא דירה. אמרתי שלא אכפת לי איפה לגור רק שתהיה קורת גג לי ולילדיי. אם לא מיטל כהן, אני לא יודעת היכן הייתי היום, הכל בזכותה".

כהן כבר ממתינה לאסנת קרן ולילדיה בדירה בקריית מוצקין ומסרה כי פעילים חברתיים מקומיים ידאגו לכל מחסורה והיא תמשיך להיות איתה בקשר וללוות אותה במאבק.

היום השני ברחוב: ארבעה ילדים ואמא חיים באוהל בחולון

תגובות

תגובה אחת
  1. חסוי

    אני כל כך שמח זה ממש מגיע לה ולילדיה היא כמו לביאה לא ויתרה על הזכויות שלה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר