תושב חולון הזוכה. צילום: אבי חיים
תושב חולון הזוכה. צילום: אבי חיים

9.3 מיליון שקל: הטופס הזוכה בלוטו של תושב חולון שכב שלושה שבועות בכיס

תושב חולון גילה רק בסוף השבוע האחרון כי בידו נמצא הטופס הזוכה בלוטו: "אני עובד קשה מבוקר עד ערב ולא היה לי זמן לבדוק"

פורסם בתאריך: 4.11.18 11:59

בסוף השבוע האחרון הגיע לבית מפעל הפיס זוכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת ה-13.10, לאחר כשלושה שבועות מיום ההגרלה. הזוכה, תושב חולון, אמר: "אני עובד קשה ולא היה לי זמן לבדוק. עכשיו אעבוד פחות שעות ואתרום לבית הכנסת".

בהגרלת הלוטומניה שהתקיימה במוצאי שבת ה-13.10, לאחר 18 הגרלות ו–56 ימים שלא היו זוכים, הפרסים עמדו על 28 מיליון שקל בטופס רגיל ועד 56 מיליון שקלים בדאבל לוטו. בהגרלה היו שלושה זוכים, שני זוכים שלחו טופס רגיל וזכו כל אחד ב-9.3 מיליון שקל – אחד מהם תושב חולון, וזוכה שלישי גרף 18.6 מיליון שקל בטופס דאבל לוטו.

הזוכה, בן 50 מחולון, נשוי ואב לילדים, עצמאי בענף הבנייה, סיפר ביום חמישי האחרון: "בדרך כלל אני מרפרף על העיתון עם הקפה לפני העבודה, אך קראתי עד הדף האחרון וגיליתי שמחפשים זוכה בלוטו. מאחר שהטופס היה בכיסי, הלכתי לבדוק באחד הדוכנים, שם התברר לי כי זכיתי בסכום גדול ומיהרתי לבית מפעל הפיס".

הזוכה הנרגש סיפר כי שלח טופס לוטומטי רגיל בסכום 29 שקל אשר היה בארנקו באותה העת. "אני עצמאי, עובד קשה כל יום משעות הבוקר המוקדמות ועד עשר בלילה, כך שלא היתה לי הזדמנות לבדוק את הטופס עד אותו בוקר כשקראתי את הכתבה בעיתון שבה סיפרו שמחפשים את הזוכה".



מה הוא מתכוון לעשות עם הכסף? "אני ומשפחתי גרים בדירה שכורה. עכשיו אוכל לקנות דירה מרווחת בה לכל ילד יהיה חדר משלו. איישר את המינוס בבנק ולעולם יותר לא אבקש מהפקידה בבנק להגדיל לי את מסגרת האשראי". הזוכה המאושר מחולון ציין עוד כי ימשיך לעבוד כרגיל אבל פחות שעות כדי שיהיה לו זמן לילדיו ומשפחתו. "אני בטוח שאבא שלי בשמיים נלחם עבורי שאזכה בלוטו, הוא ראה את הקושי של המשפחה. אתן תרומה יפה לבית הכנסת שבו אבי התפלל", אמר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תתרום לבניית בית כנסת או ישיבה זה באמת מה שיעמוד לזכותך!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר