השטח הנטוש ברחוב הר הצופים
השטח הנטוש ברחוב הר הצופים

התושבים התלוננו על חולדות ועכברים והעירייה הדבירה הבוקר

אחרי חודשיים של נוכחות מזיקים בשטח נטוש ברחוב הר הצופים בחולון, הדבירה הבוקר העירייה את האזור

פורסם בתאריך: 6.11.18 13:43

חולדות ועכברים הפכו לאורחים קבועים בסביבת המגורים של תושבי רחוב הר הצופים בחולון. זה חודשיים שדיירי הבניין המתגוררים ברחוב הר הצופים 47 סובלים מנוכחות של חולדות ועכברים באזור הבניין. הבעיה היא שמקורם של המזיקים הוא שטח נטוש, "בלי אבא ואמא", והאחריות על ההדברה נופלת בין הכסאות.

"הפינה הנטושה הזאת שורצת עכברים וחולדות, סמוכה לגן הילדים יסמין ולבניין שלנו", אומרת אחת הדיירות, "אבל הבעיה שאף אחד לא מקבל אחריות על השטח ולכן לא מטפלים בו. בסוף אנחנו אלה שסובלים מהמזיקים. ממש מפחיד לרדת בלילה בחדר המדרגות. המקום מוזנח ופוגע בנו ובילדי הגן".

שכנים נוספים התלוננו על השטח הנטוש: "מה שקורה בשטח הנטוש זו זוהמה לא נורמלית עם ערימות של זבל. פעם עבדי העירייה היו מנקים פה אבל מזמן לא ראינו פה מישהו מטעמם. אנחנו מוצאים חולדות מתות בחדר המדרגות. חייבים לנקות את השטח לפחות בשביל הילדים, יש הרי גן צמוד לשטח הזה."



על פי החוק, העירייה אחראית להדברה של מזיקים במרחב, כל עוד הוא ציבורי. במקרה שהמזיקים נמצאים בשטח פרטי או בבניין משותף, האחריות היא על הבעלים ועל הדיירים. במקרה של השטח ברחוב הר הצופים, המזיקים מגיעים משטח נטוש שלא נמצא באחריות התושבים.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בעקבות הפנייה, בוצעה הדברה הבוקר (שלישי) בשעה 7.00 בשטח הנטוש ברחוב הר הצופים ובשביל מאחור" .

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר