מיטל פולק

חולת ה-CP מחולון משוועת לעבודה: "נרתעים ממני כבר בטלפון"

יש לה שני תארים, אין לה בעיות כלכליות אך כל מה שמיטל פולק, חולת שיתוק מוחין מחולון, רוצה זה שיקבלו אותה למקום עבודה. מי יעזור לה?

פורסם בתאריך: 7.11.18 09:14

מיטל פולק (37), תושבת חולון, נשואה ואם לשלושה ילדים, מחוסרת עבודה. המצב הזה מייאש אותה, הרבה בגלל הסיבה שבגללה אינה מוצאת עבודה – היא אמנם בוגרת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בלימודי משפחה, אך המוגבלות שיש לה – הליכה מסורבלת ודיבור מסורבל בשל היותה חולת CP, שיתוק מוחין – מקשה עליה למצוא עבודה: "אנשים נרתעים ממני כבר בשיחת טלפון או בראיון הראשון", היא מעידה.

היא בעלת תעודת בגרות מלאה, כמו כן שירתה שירות צבאי מלא. "מכיתה ה' שולבתי בבית ספר רגיל, לאחר מכן השלמתי את לימודי התיכון עם בגרות מלאה. בתקופת הצבא הייתי פקידה בבית הדין הצבאי ביפו", היא מתארת את מסלול חייה. לאורך שבע השנים האחרונות עבדה פולק בחברת פיוניר, אך לאחרונה היא עזבה את תפקידה:" לצערי, כבר אין צורך בתפקיד שאותו עשיתי, בשל התייעלות הבנק. לכן, היום אני מחפשת עבודה חדשה בתחום האדמיניסטרציה, משרה שלא תדרוש ממני לנהל שיחות טלפוניות".

לדבריה, אין לה בעיות כלכליות, היא חיה מקיצבאות הביטוח הלאומי ומההכנסות של בעלה, אך היא משוועת למקום עבודה שיקבל אותה על אף מגבלותיה. זה חודשיים שהיא יושבת בבית מחוסרת עבודה ומיואשת מהמצב שנוצר: "מספטמבר אני בבית, אני מצפה לקצת רצון טוב ורצון לקבל אותי. אני מחפשת תפקיד בעל משמעות שאוכל להתפתח בו. אני בעלת יכולת טובה בארגון, סידור, תיוק, סריקה, הזנה, הקלדה של מסמכים ויכולות לתמלול קבצי שמע".

כמו כן למיטל ניסיון של שלוש שנים בחברת השמה. היא זמינה לעבודה מהרצליה עד רחובות ב-80% משרה ומוכנה להתחיל בכל רגע. "אני חרוצה ומסורה לעבודה, החלום והשאיפה שלי הם להשיג תפקיד שיביא את יכולותיי הרבות לידי ביטוי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר