אמו של איתי פרץ ז"ל בוועדת הפנים: "פתאום הבן שלי התלונן על כאבי ראש"

בדיון שהתקיים היום (חמישי) בוועדת הפנים של הכנסת, המליץ יו"ר הוועדה להגיע להסדר עם חברות הסלולר שבמסגרתו יוסר גם התורן ולא רק האנטנות - כפי שהתחייבו החברות מול העירייה

פורסם בתאריך: 15.11.18 14:04

מאבק ההורים נגד הצבת האנטנות בבית הספר אורט חולון, הגיע היום (חמישי) לוועדת הפנים בכנסת. בדיון השתתפו נציגי המשרד להגנת הסביבה, משרד הבריאות ומשרד החינוך, עיריית חולון, ועד הורים ארצי, ארגון המורים והסתדרות המורים וכמובן נציגי ההורים שמובילים את המאבק. כמו כן, הגיעו לדיון גם נציגי החברות הסלולריות, פורום החברות הסלולריות והארגונים הסביבתיים.



סימי פרץ, אמו של התלמיד איתי פרץ שנפטר לפני כשנה וחצי לאחר מאבק במחלת הסרטן, הגיעה לדיון וסיפרה בדמעות על אבדנה. הוריו של איתי, שהצטרפו למאבק ההורים, קוראים להסיר את האנטנה.

צפו: סימי פרץ, אמו של איתי, מספרת בדמעות על מחלתו

הדיון התקיים בהמשך למאבק הארוך שמובילים ההורים, שכולל את השבתת הלימודים מפתיחת שנת הלימודים והפגנות. זאת, כאשר מנגד הודיעה השבוע העירייה על הישג משמעותי בעקבות סיכום עם חברות הסלולר, לפיו יוסרו האנטנות שפונות לבית הספר. ואולם, לטענת ההורים מדובר בפתרון חלקי שכן התורן נותר במקומו. על טענות ההורים הגיב אתמול (רביעי) בראיון מיוחד מנכ"ל עיריית חולון, יוסי סילמן, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון". סילמן אמר כי האנטנות יוסרו כבר היום ולכן לא נשקפת סכנה לתלמידים. הוא קרא להורים להפסיק את השביתה.

במקביל קראה השבוע הסתדרות המורים להפסיק את השביתה ולחזור ללימודים. אל הקריאה הצטרף יו"ר מועצת ההורים בעיר, רענן שוורץ, אבל משלא התקבלה דעתו בנושא הודיע על התפטרותו מהתפקיד. "לאחר בקשת מנכ"ל העירייה, לתת מספר ימים בודדים של הארכה לצעדים שאמורים להתבצע, יש טעם רע בלצאת בהודעה על השבתה. לסיכום, אם להיות יו"ר של כלום או לא להיות בכלל יו"ר, אני מעדיף בכלל לא", הסביר שוורץ. ואולם, יש לציין כי ארגון המורים תומך בשביתה ואף פתח בסכסוך עבודה. נציג ארגון המורים שהופיע היום בדיון שנערך בכנסת דרש את הסרת התורן, ותמך בעמדת ההורים.

בדיון בוועדת הפנים חזרו הצדדים על עמדותיהם. בתום הדיון אמר יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש: "זו שערוריה בעיניי שבית ספר שלם לא לומד מתחילת השנה. העירייה חייבת לטפל בנושא ולהגיע לפתרון מידי, המצב המשפטי לא פשוט להכרעה ואני ממליץ להגיע להסדר מול חברות הסלולר. בטווח הרחוק יש למצוא פתרון חלופי לאנטנות, גם במחיר של שכירות גבוהה יותר, בטווח הקצר יש להסיר את האנטנות ואת התורן כבר מחר, כדי שהתלמידים יחזרו ללימודים".

ההורים מחאו כפיים לח"כ קיש וברכו על הדברים. לאחר הדיון אמרו ההורים ל"השקמה חולון" כי הם מקווים שהעירייה תאמץ את המלצת הוועדה והעומד בראשה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ג׳ין

    תחליטו הסתדרות המורים מבקשת שיחזרו ללימודים או שתומכים בהורים ?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הבעיה להוריד את האנטנה ?? לא ברור מה יותר חשוב לעירייה? מסתבר שכסף שנכנס לכיסה חשוב יוצר מבריאות הילדים אז הורים יקרים העבירו את ילדיעם בית ספר ולהורים לעתיד לא לרשום את ילדיכם לאורט פשוט וקל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר