אדוה רינגל. "מורה מיוחדת וחברה"
אדוה רינגל ז"ל. "נתנה את הנשמה לילדים"

לאחר ערב ההתרמה שנועד להציל חייה: המורה אדוה נפטרה מסרטן

לאחר אירוע ההתרמה שנערך למענה בשבוע שעבר בתיאטרון חולון, נפטרה המורה אדוה רינגל ממחלת הסרטן

פורסם בתאריך: 19.11.18 11:40

אדוה רינגל נפטרה היום (שני) בגיל 43 ממחלת הסרטן, בשבוע שעבר נערך עבורה אירוע התרמה בתיאטרון חולון אשר לא הספיק להגיע אליה. אדוה הייתה אם חד הורית לשלושה ילדים כשהקטנה בהם בת ארבע, ועבדה מעל לעשור כמורה בבית ספר כצנלסון בחולון.

לפני חמישה ימים נערך אירוע התרמה בתיאטרון חולון עם שלל אמנים, כדי לממן את הטיפולים של אדוה. טיפולים אותם לא הספיקה לקבל, שכן הסרטן הגרורתי היה בשלב מתקדם.

אדוה המשיכה ללמד בבית הספר גם כשנאלצה להתמודד עם המחלה, "היא המשיכה לעבוד תוך כדי בדיקות וטיפולים עם הרבה כוחות נפש ואמונה שתנצח את המחלה", אמרה סגנית המנהל וחברתה הטובה של אדוה אסנת זכאי. "היא הייתה מודל לחיקוי ומורה לחיים. אשת חינוך המכילה את הילדים בצורה יוצאת מן הכלל, מאוד רגישה, ממש כמו מלאך. נורא קשה לי לדבר על זה, היינו אופטימיים עד השנייה האחרונה ובסוף זה קרה. התחושות קשות מאוד", הוסיפה זכאי.

רכזת תנועת "הנוער הלאומי בית"ר" שפועלת בשיתוף עם בית ספר כצנלסון מסרה שמחר היה אמור להתקיים אירוע למען אדוה בשיתוף הילדים, "ארגנו אירוע למענה, שלצערנו לא יתקיים. בשיתוף עם בית הספר רצינו לעשות משהו עבורה, יחד עם הילדים. רצינו לתת לילדים את המקום שלהם, מי שרוצה מוזמן להגיע לתנועה מחר כדי לשתף בכאב ולהכין יצירות למען המשפחה. אדוה זו מורה מאוד אהובה, היא שינתה חיים של אנשים בבית הספר".

 

 

תגובות

2 תגובות
  1. חסוי

    היא הייתה המורה שלי, לביהס .
    ממש אהבתי אותה! ואני עדיין אוהבת אותה..
    היום הבשורה יצאה לאור בביהס וכל המורות בכו.. בגלל שהם בכו שחררו אותנו להפסקה. כל ההפסקה לא שיחקתי.. פשוט ישבתי ובכיתי.. זה ממש עצוב!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר