כמה מהמפגינים נגד ח"כ עודה
כמה מהמפגינים נגד ח"כ עודה

הפגנה נגד ח"כ איימן עודה בשבתרבות. צפו בנחמה דואק מגיבה:

המפגינים נגד יו"ר הרשימה המשותפת באירוע בתיאטרון חולון: "יד לבנים זה קודש הקודשים, זה כאילו לירוק על החללים שלנו". ח"כ עודה: "הציבור מרגיש שאפשר להשתיק אותנו"

פורסם בתאריך: 24.11.18 15:32

הבוקר (שבת) בשעה 10:30, נערכה בחולון "שבתרבות" בתיאטרון חולון. "שבתרבות" היא תכנית שבמסגרתה מתארחות דמויות מרכזיות באקטואליה ובתרבות הישראלית בשילוב תכנית אמנותית בהנחיית העיתונאית נחמה דואק. היום הגיע לאירוע יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה כדי לדבר על פוליטיקה ומה שעל סדר היום, אולם נוכחותו בתיאטרון חולון הצמוד לבית יד לבנים עוררה תרעומת בקרב פעילים בעיר שהגיעו להפגין על זימונו של ח"כ עודה לבית יד לבנים.

עופר אשקורי (52), ממייסדי עמותת הוועד למען השוטרים, הסוהרים והגימלאים, שהפגין במקום אמר: "אני פועל הרבה שנים למען שוטרים, גימלאים ואנשי כוחות ביטחון. הגעתי כדי להביע מחאה וכאב של משפחות השכול. דווקא למקום הזה, יד לבנים, מביאים את האיש הזה שיותר מפעם אחת תקף או התבטא בצורה חריפה כנגד שוטרים, כנגד אנשי הצבא, כנגד החללים שלנו. אין לי בעיה עם חופש הביטוי, אבל לא במקום הזה – דם החללים זועק לשמיים".

עוד ציין אשקורי בהתייחסו לח"כ עודה: "אם הוא היה אזרח רגיל ולא ח"כ, מזמן הוא היה מסולק מהמדינה. אף אחד לא יכול להתבטא כך נגד סמלי המדינה וסמלי השלטון שהם מבחינתי משטרת ישראל וצה"ל. אם הוא היה מדבר במקום אחר בחולון, לא היתה לי בעיה. יד לבנים זה קודש הקודשים, זה כאילו לירוק על הסמלים והחללים שלנו. שמות החללים שלנו חקוקים במבנה הזה על לוחות שיש שחור, בנים ובנות, שוטרים ושוטרות, לוחמים ולוחמות וזה מה שכואב לנו".

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה מסר בתגובה: "קשה לקרוא להם עשבים שוטים כשיש מי שמשקה אותם כל הזמן מהממשלה. זו המנהיגות – אחרי שחבר כנסת לא רוצה לשבת לידי כי אני ערבי וכשהממשלה לא מהססת להסית ולשסות נגדנו כשנחקק חוק הלאום, אחרי כל אלה גם הציבור מרגיש שאפשר להשתיק אותנו. דווקא עכשיו לפני בחירות חשוב להסתכל על המפגינים האלה ומי מזין אותם ולהבין בבירור מדוע דרושה מנהיגות אחרת, מנהיגות שמחברת ולא משסה, מנהיגות שלא עושה דה לגיטימציה לאזרחים".

צפו במנחה נחמה דואק מגיבה למפגינים:

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסכן היטלר, אם רק לא היה מתאבד, היו עושים לו כבוד מלכים ומזמינים אותו להרצות ב"שבת תרבות".
    יש אנשים שלא מזמינים אותם, ובטח לא במקום שהוקם לזכרם של מי שחלאת המין האנושי יורק עליהם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר