קטטה בלאק פריידי

הטירוף של בלאק פריידי בחולון: מכות בין לקוחות בחנות "נייק". צפו:

צפו כיצד הלקוחות מאבדים עשתונות בבהלת הקניות וה-Black friday הופך לשחור במיוחד במרכז מסחרי אחד בחולון

פורסם בתאריך: 24.11.18 20:01

טירוף ה-Black Friday הגיע גם לחולון. אתמול (שישי) במרכז הסיירים ברחוב המרכבה, הלקוחות לקחו את טירוף הקניות צעד אחד קדימה. מהומה גדולה התרחשה בחנות "נייק" שבמתחם. היא כללה מכות ודחיפות בין מספר אנשים והכל בגלל הנחות שניתנו למוצרים בחנות.

המהומה פרצה באזור היציאה מהחנות כשבמקום נוכחים ילדים, נשים ומבוגרים. אנשים הפילו זה את זה אל הקרקע והיכו זה את זה. כל זאת קורה במרכז הסיירים, מתחם גדול בעיר אליו מגיעים אלפי אנשים מדי יום. הוא כולל בתי קפה, מאפיות, מסעדות, חנויות אופנה ועוד. נדמה כי ההנחות בחנות במהלך היום הזה גרמו לאנשים לצאת מדעתם.

צפו בקטטה ההמונית בחנות "נייק" במתחם הסיירים בחולון: 

מהנהלת "נייק" ישראל נמסר: "אנו מצרים על התקרית הקיצונית בסניף. הטיפול במתפרעים הועבר לרשויות האכיפה. התקרית אירעה אחרי סגירת החנות והצוות התנהל בהתאם להנחיות בשעת סגירה. כנראה שההזדמנות  לרכוש את מוצרינו בהנחות חד פעמיות ביום הקניות הבינלאומי עוררה רגשות קיצוניים אצל קונים אלה. אנחנו לא נתקלים באלימות מסוג זה בסניפי המותג ומאמינים כי זו תקרית חד פעמית".

מנהלת חנות בגדים באחד מהקניונים הגדולים בארץ התייחסה לאירוע: "אין לתאר את גודל הזוועה של מה שהלך פה בסוף השבוע. אנשים דחפו קיללו וצעקו. לכם הצרכנים זה לא אכפת, אבל לנו העובדים זה כואב".



תגובות

7 תגובות
  1. ליה

    אנשים איבדו את שפיותם אז יש הנחה מה קרה מלחמה בשביל כמה שקלים איזה מהומה לי אין כסף גם לא להנחות של בלייק פראדיי אז קצת פרופורציות אנשים

  2. ברברים

    נו אולי הגיע הזמן שרשויות האכיפה יטפלו בדברים האלה לפני שיקרה אסון ואז כרגיל כולם יצקצקו בלשון יהיה רעש יומיים שלושה ואחרי זה יחזרו לשיגרה עד המקרה הבא,תבינו עד שלא יכניסו פה אנשים לכלא להרבה זמן דברים לא ישתנו ,ושיתחילו בשני היחפים שיצאו מהחנות והיו שותפים מאוד פעילים במכות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר