הסר הפאנלים מהאנטנה הסלולרית
הסרת הפאנלים מהאנטנה הסלולרית

הוסרו הפאנלים מאנטנת המריבה ב"אורט חולון". צפו:

מחר חוזרים ללימודים "באורט". נציגי המורים והורים הודיעו כי הורדת הפאנלים היא שלב ראשון בהסרתה של האנטנה כולה. "השקמה חולון" מביא תיעוד מחדר האנטנה ומהסרת הפאנלים

פורסם בתאריך: 27.11.18 11:25

בהמשך למאבק להסרת האנטנה של הורים לתלמידי "אורט חולון", הבוקר (שלישי) הוסרו שלושה פאנלים מ"אנטנת המריבה" בסמוך לבית הספר. בזאת תמה השביתה הממושכת ומחר ישובו התלמידים ב"אורט חולון" ללימודים.

בקרבת בית הספר מוצבת אנטנה סלולרית בת תשעה פאנלים, שלושה מהם משדרים קרינה לכיוון בית הספר. ההורים דרשו במאבקם המתמשך להסיר האנטנה.

בסוף השבוע (שבת) הודיע יוסי סילמן, מנכ"ל עיריית חולון, למובילי המאבק מטעם ההורים כי הפאנלים יורדו עד יום שלישי על ידי חברות הסלולר. ההורים ציינו כי במידה שסילמן יעמוד במילתו והפאנלים יוסרו, הילדים ישובו ללמוד בבית הספר באופן מיידי. עוד ציינו ההורים כי עדיין ימשיכו את מאבקם להסרת התורן והאנטנה בדרכים אחרות שלא כוללות השבתה וכי בשלב ראשון הם מסתפקים בהורדת הפאנלים וזאת כדי שילדיהם יחזרו ללמוד באופן סדיר.

בתוך כך, היום התקיימה שביתה בכל בתי הספר העל יסודיים בחולון מטעם ארגון המורים, בעקבות סכסוך העבודה שהכריז הארגון על רקע המאבק להסרת האנטנה. מנציגי ההורים נמסר שהם כפופים להחלטת ארגון המורים האם לחזור ללימודים.

שרון גול, יו"ר ארגון המורים במחוז מרכז, הודיע על חזרה ללימודים ממחר ובתוך כך את המשך המאבק להסרת האנטנה: "הסרת שלושת הפאנלים זה צעד מבורך ואנחנו מאוד שמחים עליו. מחר הלימודים מתקיימים כרגיל, העיצומים והשביתה זו לא המטרה אלא רק האמצעי. עיריית חולון מראה שחיי התלמידים והמורים חשובים לה, צריך לעשות עוד צעד אחד למען המטרה – הסרת כל הפאנלים, אני מקווה שנעשה זאת ביחד עם העירייה. הדרישה שלנו היא הורדת תשעה פאנלים, כרגע הורידו שלושה מתוכם. אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה בהידברות עם עיריית חולון ופורום החברות הסלולריות. הניצחון הוא שנשמור על בריאות התלמידים והמורים ושבית הספר לא ייסגר".

כאמור, הבוקר הוסרו שלושה פאנלים מהאנטנה ו"השקמה חולון" מביא צילומים מתוך חדר האנטנות והסרת הפאנלים בחוץ (באדיבות אנשי הדממה).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר