אילוסטרציה: shutterstock

עיריית חולון הודיעה כי היא מצטרפת למחאת הנשים

עיריית חולון מצטרפת לרשימת הרשויות שיאפשרו לעובדותיהן שלא להגיע לעבודה ביום שלישי הקרוב ולשבות במחאה על רצח נשים, 24 מתחילת השנה

פורסם בתאריך: 2.12.18 10:23

עיריית חולון הודיעה הבוקר (ראשון) כי היא תומכת במחאת הנשים. בכך היא מצטרפת לעוד רשויות ומועצות מקומיות, וכן לחברות מסחריות שהודיעו כי הן תומכות בשביתה ויאפשרו לעובדותיהן שלא להגיע לעבודה ביום שלישי הקרוב ולשבות במחאה על רצח נשים, 24 מתחילת השנה.

ראש עיריית חולון מוטי ששון הודיע הבוקר כי הוא תומך במחאת הנשים שתתקיים ביום שלישי הקרוב. העירייה תצטרף למחאה ותאפשר לעובדות המפגינות נגד אלימות כלפי נשים לשבות ללא פגיעה בשכרן.

בראיון לרגל היום הבינלאומי במאבק באלימות כלפי נשים, שערך "השקמה חולון" בשבוע שעבר (25.11) עם רמה אליקים, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, התייחסה אליקים למאבק באלימות כלפי נשים ואמרה: "עיריית חולון פועלת על מנת להעלות את המודעות לנושא בכל השנה. נדרש שינוי כדי לטפל באלימות כלפי נשים בארץ. אלימות כלפי נשים לא תפסיק אלא אם כן המדינה תשנה סדרי עדיפויות ותמצא את המענה הנכון לטפל בנשים שיודעות שיש סכנה לחייהן אך גם יודעות שאין מי שיעזור להן. בחולון פועלת התחנה לטיפול באלימות שעובדת תחת מינהל הרווחה ואנחנו פה במחלקה מנסות להעלות מודעות לנושא. אני קוראת לכל אישה שמרגישה איום, לדווח ולהגיע לטיפול".

ביו העיריות והרשויות המקומיות שהודיעו כי הן מצטרפות למאבק באלימות נגד נשים ותומכות בשביתה המתוכננת: עיריית תל אביב, ירושלים, כרמיאל, רמת גן, בת ים, באר שבע, ראשון לציון, מודיעין, מגדל העמק, דימונה וגן יבנה. כאמור, גם חולון תיקח חלק במאבק ותאפשר לעובדות העירייה לשבות ביום שלישי הקרוב.



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר