מעשנת הבשר החדשה בעיר הפכה למוקד עלייה לרגל. צפו:

למה שכטר? למה בשר? ולמה בחולון? ניסים ברכה מ"הסעידה" משיק את המעשנת החדשה

פורסם בתאריך: 21.6.19 09:43

חובבי הבשר המושבעים כבר שמעו על שכטר, מעשנת הבשר החדשה בלה פארק. בלי פרסום, עם מוניטין טרי שעובר מפה לאוזן, השמועה עשתה לה כנפיים, ולמרות שהמקום נמצא רק בתקופת ההרצה שלו, הוא כבר הפך למוקד עלייה לרגל מחתרתי.

על הסנסציה החדשה חתום ניסים ברכה, מהבעלים של הסעידה בר, הפאב החולוני המצליח שנמצא אף הוא בלה פארק. "היה לי חלום ישן – להקים מעשנת בשר טובה בחולון", מספר ברכה ל"השקמה חולון", "לא התלבטתי הרבה בקשר למיקום, זה היה ברור שנפתח בחולון ובלה פארק, מקום שהוכיח את עצמו כמקום הבילוי האולטימטיבי בעיר".



ברכה הוא פטריוט חולוני. לדבריו, "אנו מאמינים בחולון ובמותג לה פארק. ראו את הסעידה, איך היא מצליחה, וגם כל העסקים פה בפארק. חשוב לנו שהחולונים יבלו כאן בחולון שלא נופלת מאף עיר בסביבה. תמיד יהיו כאלה שיגידו שאין מה לעשות בחולון, אז הנה – יש. אני מקווה שהמסעדה תצליח ותמשוך לכאן הרבה חולונים ותושבים מערים סמוכות".

את שם המקום, שכטר, בחר ברכה בשל משמעותו. בימים עברו, רוב משפחות השוחטים במזרח אירופה נקראו "שכטר". משם הם היגרו לאמריקה הגדולה, ושם נפתחו מעשנות גדולות של בשר שמייסדיהם היו משפחות של שוחטים ממשפחת שכטר.

חוץ מהשם, גם להכנות המקדימות לפתיחת השכטר הקדיש ברכה תשומת לב, מה שכמובן סייע להצלחה המיידית שהמקום זכה לה. הוא מספר ש"ערכתי מחקרים עם אנשים שעובדים בתחום והבאנו לפה את מיטב הציוד והאנשים שמבינים בתחום. בימים אלה פתחנו את המקום להרצה וכרגע אנו עובדים לפי הזמנות".

למה רק לפי הזמנות?

"המקום רק נפתח והשמועה רצה מפה לאוזן, ומשום שחשוב לנו להעניק לאנשים את חוויית האוכל הטובה ביותר – המקום כרגע עובד לפי הזמנות בלבד".

האם המקום כשר?

"הבשר והחומרים שאיתם אנו משתמשים הם כשרים, אך מכיוון שאנו פתוחים גם בשבת אין לנו תעודת כשרות".

מה הייחודיות שלכם לעומת מעשנות אחרות?

"באמת יש הרבה מעשנות. אצלנו אנחנו שמים דגש על מוטיבים מהיהדות במעשנה, כלומר אנו מגישים ביחד עם הבשר חלות שבת, חזרת, סלט ביצים וכל מוטיב של אוכל הקשור ליהדות. זה היה חשוב לנו כדי לבדל את עצמנו מהשאר, וזאת מבלי להיכנס לאופי של המקום, לייחודיות ולשירות שמאוד חשובים לנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר